Hjem Sex & samliv Seksuel debut

Seksuel debut medførte herpes!

Redigeret 5 december, 2012, 05:09 i Seksuel debut
Hej.

Jeg skriver til jer da jeg er havnet lidt i et dilemma efter min seksuelle debut. For noget tid siden fik jeg min første kæreste, vi havde sex (vi var begge jomfru), 2 uger efter får jeg så et voldsomt anfald af herpes genitalis. Så nu er mit spørgsmål, kan det passe at jeg kan få herpes, når ingen af os har været sammen med nogen seksuelt før? Jeg går med den mistanke at min kæreste måske har løjet for mig om sit antal af sexpartnere, for jeg vil da mene at det slet ikke var muligt at få herpes når ingen af os har haft skiftende partnere?

På forhånd tak.

Vh. Eriksen87

Kommentarer

  • Du kan også få det overført fra et herpes sår på munden fx. Hvis du evt. Har fået et blowjob:-)
  • Heya,

    Jeg er bange for at hun ikke har talt helt sandt. Der er en graf her, der viser hvordan Herpes simplex viruset HVS-1 smitter:

    Men som jeg ser det, er det også muligheden for at hun har fået /haft et forkølelsessår og så overført Herpes simplex viruset til dig når hun har givet dig et blovjob og derved har det overført til dine kønsorganer. Tror du det er en mulighed? Har i haft oral sex på den måde?
Log in eller Registrér for at kommentere.