Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Fertilitet`s test

Redigeret 27 november, 2012, 16:39 i Barnløse i behandling
Jeg er en kvinde på snart 39 år.Som vil igang med fertilitet`s behandling for egen regning.
er nu bange for,at det snart er for sent,at blive gravid.

- Er der en test for ens fertilitet?
- Ville du mene det er uklogt, at vente til jeg når de 40-41 år?

Kommentarer

  • hvorfor taler du ikke med din læge om det ---vi er jo ikke læger her på debatten ----og dit spørgsmål ---kræver et svar ---fra lægen
  • De skrevne spørgsmål er ikke specielt henvendt til en lægefaglig person.
    Men:
    - Ud fra jeres erfaring med det,at være nær de 40 år og evnen til,at blive gravid.
  • er det ikke lidt svært at svare på --om du skal vente til du er 40 år eller mere --med at blive gravid ---det mener jeg er individuelt --hvordan man som menneske har det
    hvis jeg skal svare personligt ---syntes jeg at det er for sent at få børn ---når man har nået de 40 år ----men det er dig det handler om ----og hvis du er rask og stærk til børn i den alder ---så er det der tæller for dig
  • Jeg synes du skal begynde nu end at vente til 40-41 hvis du virkelig vil have børn. Det er aldrig forsent at blive gravid, en 39 årige kan være lige så frisk som en 30 årige hvis man altid har været aktiv og i god form. Det er forskelligt med ens fertilitet, nogle har svært ved at blive gravide når de er i 40`erne andre kan blive gravid helt til overgangsalderen, du kan starte med at kigge på din mor om hun havde nemt ved at blive gravid for ofte ligner man sin mor.
  • Redigeret 29 september, 2019, 06:08

    +1 Babystart fertilitetstest - shуtobuy.dk

Log in eller Registrér for at kommentere.