Hjem Mænd Åben debat for mænd

Rød på penis hoved + hvidt fnulder + lugt

Redigeret 12 marts, 2016, 16:04 i Åben debat for mænd
Ja som overskiften siger er det det de symptomer jeg har og har haft i mange måneder nu. Jeg været til lægen 4 gange nu gange og er blevet testet for bakterier og svamp men de kan ikke se at der skulle være noget! Jeg har fået piller mod svamp uden virkning og antibiotika mod gardnerella som det hele ellers pegede imod men igen ingen effekt. Jeg fik symptomerne kort efter jeg slog op med min kæreste og hun havde engang imellem en fiske-agtig lugt dernede så derfor tænker jeg at jeg har fået noget bakterie ubalance derfra, men der blev altså ikke fundet nogen ubalance i testen!?

Nogen som har oplevet samme symptomer og som har fået stillet en diagnose plus kur?
«1

Kommentarer

  • Prøv at lade forhuden sidde tilbagetrukket så meget som muligt, så der kommer luft til glans og inderside af forhuden.
  • Jeg har netop oplevet de samme symptomer i et par uger. Synes det mindede om symptomerne for klamydia men er blevet testet og den var negativ. Det kilder også på penishovedet et par gange om dagen. Har du fundet ud af hvad det kan være?
  • Nej jeg har desvære ikke fundet ud af noget! Hvad med dig?
    Er begyndt at vaske med noget intimsæbe hvilket gør at det ikke lugter og der ikke er det hvide fnulder, men det er stadig rødt og holder jeg op med at bruge intimsæben bare i 1 eller 2 dage kommer lugt og fnulder tilbage.
  • Jeg har det samme(tror det er det samme, har bare også meget små hvide prikker, men kun få) men har brugt canesten i snart en uge.
    Det forsvinder ikke på mig.
    Jeg har bestemt ikke lyst til at gå til lægen, med mindre svaret ikke kan findes her inde.
  • Hej....

    Har I alle prøvet at vaske jeres pik med noget neutralsæbe måske I er overfølsomme overfor alm. sæbe, og bagefter badet så lad forhuden været trukket tilbage så den tørrer godt !

    Bare et godt råd !

    MVH

    Benny
  • Hej... Fandt i nogensiden ud af årsagen om e vt. hvordan man kom af med det? Står selv med samme problem nu.
  • Ligeledes gør jeg.. Der må da være nogen der har svaret på hvad dette kan skyldes? :)
  • Hejsa, jeg er 13år og for et par dage siden opdaget jeg at jeg var rød på penis hoved og havde en masse hvid fnuller?. Nogle der kan fortælle om det er noget jeg skal gå til lægen med eller bare skal lade det være. Jeg går i bad vær dag så tror ikke det kan være derfor?.
  • Er der nogen som har et bud på hvad dette skyldes? Jeg "lider" at samme problem, og søger nogle svar.
  • Jeg har været til læge med samme problem - han mente (uden at kigge på det), at det bare var svamp - jeg fik canesten, og det virkede da .......lidt.

    Mit kommer ofte hvis bare der går 2-3 dage uden jeg går direkte i bad eller vasker penis ordenligt - jeg oplever det værst her over sommeren, hvor jeg ofte sveder rigtig meget (især omkring penis). Jeg er begyndt at vaske penis hver dag (kun med vand), og jeg gør det faktisk også ofte når jeg har tisset. Det har hjulpet, med føler ikke det er en holdbar løsning - problemer kommer faktisk igen hvis der efter sex kommer et sidste dryp "postsæd" i underbukserne, og jeg bliver straks rød og øm.

    Jeg oplever også penis meget øm i de perioder, især selve forhuden - er det noget der sker for andre??
Log in eller Registrér for at kommentere.