Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sex - Jeg kan ikke komme?

Redigeret 8 november, 2012, 03:53 i Seksuel debut
Hej dette er mit første indlæg på netdoktor. Jeg er en dreng der lige er blevet 16 og er startet på gymnasiet. Jeg har mødt denne super fantastiske pige, og vi er på en måde i forhold, men vi har ikke gjort det officielt endnu. Vi er så småt begyndt at have noget seksuelt, og jeg har et problem som virkelig irriterer mig. Hun har givet mig et handjob, men jeg kunne ikke komme, og jeg tænkte det var fordi hun ikke rigtig gjorde det så behageligt, men ville ikke sige det. Jeg har tilfredstillet hende et par gange, men jeg begyndt at have frygt for ikke at kunne komme. Jeg læste på nettet at fyre kunne få præstationsangst, og blive fanget i en ond cirkel hvor man ikke kunne komme. Vi havde så sex i dag, og det heller ikke bedre. Jeg kunne ikke rigtig nyde det nok, og det er skam ikke fordi pigen ikke tænder mig, men hun blev så tilfredstillet, og min pik blev så slap og jeg gav op og ligesom fakede at jeg var kommet. Jeg var rimelig trist bagefter og hun spurgte hvad der var galt men jeg ville ikke sige det. Mit eneste bud til hvorfor, er nok fordi da jeg startede på gymnasiet havde jeg ingen erfaring seksuelt. Jeg var jomfru, og havde aldrig kysset en pige før, og så 2 måneder efter har jeg sex... Jeg ved ikke om det er fordi det går får hurtigt, eller om det var fordi jeg ikke var tændt nok da vi havde sex, eller fordi jeg onanerede rimelig ofte, og jeg tænkte det gjorde sådan så der skulle meget til før at jeg kunne komme når jeg var sammen med en pige... Det irriterer mig virkelig fordi pigen er virkelig dejlig, og hun er frisk på sex hvilket gør hende til en hver drengs drøm... Håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Efter at have læst dit indlæg bliver jeg lidt i tvivl: Du skriver, at hun er frisk på sex, og øjensynligt derfor er en hver drengs drøm??

    Og så har I ikke gjort det officielt? Ja, jeg ved ikke, hvilken relevans, det har? Hvis I er forelskede i hinanden, så har man vel lyst til at råbe det ud over hele byen? Men – det er måske mere det, at hun er ”frisk” på sex, der har gjort dig interesseret?

    Du er selvfølgelig meget ung, og kan have svært ved at skelne mellem sex og følelser, men din krop kan altså sagtens forråde dig. Hvis hun ”bare” er en, du har sex med og du ellers ikke mener at have det store til overs for hende, så kan det sagtens gå ud over din seksuelle formåen.

    Hvis du og I skal have god sex, så skal I nok lære at tale lidt sammen. Hun har gjort noget ved dig, som egentlig ikke var behageligt, men i stedet for at sige til hende, hvad du godt kan lide, så har du valgt at dels ikke få noget ud af det, dels oven i købet at fake overfor hende. Hvordan skal hun så overhovedet finde ud af, at hun skal gøre det anderledes?

    Det har ikke noget med præstationsangst at gøre.

    Du vil ikke sige til hende, at hun ikke gør det behageligt? Ja, men så er der ikke noget at sige til, at du så ikke får så meget ud af det.

    Selvfølgelig skal I da tale om, hvordan og hvad I hver især kan lide.

    Du skal selvfølgelig fortælle hende, hvad du godt kan lide – på samme måde, som hun skal fortælle dig, hvad hun godt kan lide, eller nu, hvor du er temmelig uerfaren, så kan I også tale om, hvad I hver især godt kunne tænke jer. Der kan så være også noget, som den anden ikke lige er klar til, og det er meget vigtigt, at også det bliver respekteret.

    I er meget unge – det er ikke meningen, at man skal være klar og absolut SKAL prøve alle sexlivets variationer her og nu- det har I hele livet til, så det skal I som nok nå. Det sundeste og det absolut bedste er, at I stille og roligt ”fumler” jer frem til det, der er godt for lige præcis dig og hende. Der er ikke skrevet en lov om, at det skal være lige godt hver gang – og at en succes kun handler om at begge skal have en superorgasme. Hvis du ellers er glad for din kæreste, så burde det gør dig jublende lykkelig, at du har kunne give hende tilfredsstillelse, lige som det også må gøre hende lige så glad, at kunne give dig det. Men hun har måske også faket?

    Jeg foreslår, at I lige træder et skridt baglæns i forhold til det sex – og så gør en indsats for at lære hinanden at kende – og finder ud af, om I i bund og grund overhovedet er forelskede i hinanden.
Log in eller Registrér for at kommentere.