Hjem Kræft Åben debat om kræft

Hjernesvulst?

Redigeret 30 oktober, 2012, 15:00 i Åben debat om kræft
Hej, jeg har haft nogle anfald hvor jeg ingen balance har og bare er nød til at sidde ned fordi jeg føler mig afkræftet, jeg bliver helt svækket, men jeg kan rejse mig op og har det fint efter 1-2min. Dette har været en sjælden del af min hverdag i ca. et halvt år. Jeg fik så et anfald mere for 4 dage siden og siden da har jeg følt mig som om jeg har været "fuld". Når jeg så rejser mig bliver jeg svimmel og nogen gange er det virkelig alvorligt og mit syn har heller ikke været som det plejer, altså det "blurry" og jeg har svært ved at fokusere, men det går væk til tider. Kan dette være symptomer på en hjernesvulst?

Kommentarer

  • Mon dog?

    Nu skriver du ikke noget om din alder, men mine første tanker hedder noget med væskemangel eller jernmangel.

    Hvor meget og hvad drikker du i løbet af en dag? Altså vand.

    Hvis det er under 1½ - 2 liter kan det sagtens være væskemangel, så det bør du straks gøre noget ved.

    Og hvordan er din kost? Spiser du varieret og ordentlig kost - og spiser du nok /alternativt måske for meget?

    Og - dyrker du nogen form for motion?

    Ellers vil jeg foreslå dig at gå til dine læge og få målt, om du mangler jern og/eller andre vitaminer og mineraler.

    Dermed er ikke sagt, at der ikke er noget andet i vejen, men prøv lige at se på det andet først.
Log in eller Registrér for at kommentere.