Hjem Mænd Åben debat for mænd

andro penis

Redigeret 27 september, 2017, 13:08 i Åben debat for mænd
hej jeg går med tanke n om at købe en andro penis extender.... så vil lige hører om der er nogen der har gode erfaringer med den. den skulle være anakendt af læger og urologer.. og kunne vildt godt nogen extra cm...
så er meget opsat på at få fat i sådan en
http://politiken.dk/videnskab/article670196.ece
«13456714

Kommentarer

  • Jeg har selv igang på 2. måned.

    Du skal være opmærksomhed på, at du skal være meget dedikret til opgaven. Du kan ikke lave fysisk arbejde og du kan ofte kun gå meget korte distancer før den begynder at gnave. I den forbindelse skal du desuden huske, at gnaves der "meget" kommer der små brændmærker som betyder at du ikke kan bruge den næste dag og det er skidt, for det giver et tilbage skridt. Huske det er 8-10 timer om dagen og mere hvis du har mulighed for det.

    En helt anden ting er, at så snart du rammer din længde i stiv tilstand oplever mange smerter og for mit eget vedkommende kan de være meget kraftige. Jeg kan sjældent have den på i 2 timer af gangen uden lige at skulle løsne den, ofte er det omkring ½ time, så hvis du sidder et sted hvor du ikke kan rende diskret på wc kan det være et problem.

    Jeg er desuden langt fra den eneste med de erfaringer, læs hele forum på følgende link.


    Du behøver desuden ikke give 1500 for dyret, manualer osv ligger online androspenis hjemmeside, så køb en kopi på ebay eller noget. Jeg købte selv orginalen og det ser ikke ud til at der er forskel.

    Men det kan ikke understreges nok, den er besværlig, ubehagelig og den er svær at skjule i bukserne.

    Husk at den kommer til at trække med 1.5KG.

    Den eneste grund til at jeg ikke er stoppet er fordi jeg gav de 1500, nu skal jeg også have noget ud af dem :-D

    Men indtil vidre har det givet resultater i slap tilstand, så den virker tilsyneladende, så vil du gerne have en større bandit så er det 'the way to go'.

    Hvis du har læst læges dokumentation på "øvelsen" ser det ud til at testpersonerne kun har brugt den 6 timer om dagen, mod de 9 som manualen forskriver. Det kan forklare en del af mere beskedene resultater han opnåede, samtidig tvivler jeg måske også på at de alle sammen har været fuldt dedikeret, ud fra mine egne erfaringer.
  • Har også overvejet at købe en. Du snakker om kopi varer på ebay? Har kigget og kan sgu ikke finde nogen?
  • Hej!
    Jeg har selv anskaffet andro-penis og har brugt den i nu 5 måneder. Jeg er ret sikker på, at brugen af den og resultatet heraf varierer fra mand til mand. Vi er jo alle forskellige:-). Det er sjovt, for man hverken hører eller læser særlig meget om dette produkt til trods for, at det sandsynligvis er det bedste valg hvis man ønsker større/længere penis.
    Resultatet for mit eget vedkommende har været rigtig godt. På 5 måneder har jeg opnået yderligere 4cm´s længde i erigeret tilstand og ca. 1cm i diameter. Jeg er hermed gået fra 13cm til 17cm og det overgår langt de forventninger jeg havde til dette apparat. Jeg er nu stoppet med at bruge det.
    Men der er absolut ingen tvivl om, at brugen skal være for alvor dedikeret! Nu og da har jeg været ved at opgive og i perioder har det næsten været en belastning blot at tænke på at skulle tage den på.
    Lad mig sige, at jeg udelukkende har brugt Andro-penis hjemme i dagtimerne om muligt, samt om natten. Jeg har aldrig haft den på på arbejde for min egen erfaring har været, at den er yderst vanskelig at bevæge sig rundt med og kan hurtigt give ubehag eller falde af.
    Mht. bivirkninger har jeg ikke oplevet det store andet end en lidt strammende følelse de første 2 måneder og jeg har ofte måttet tage pauser på 1 time eller mere. Der er selvfølgelig også smuttet en del dage i perioden, men jeg har forsøgt at kompensere for dette ved, som nævnt, natlig brug.
    Med min erfaring og nu afsluttede brug vil jeg helt klart anbefale produktet til andre fyre/mænd, som godt kunne tænke sig et par ekstra cm, men jeg vil anbefale den som følger: Forsøg at være 100% dedikeret og hold ud! At fremprovokere øget cellevækst tager tid! Køb den på Ebay eller på den officielle spanske hjemmeside! Den danske forhandler tager ca. 1.700,- og det er mindst 500,- dyrere end fex. at få den sendt fra den spanske forhandler.
    Held og Lykke!
  • Hey derude
    Efter laaaang betænkningstid tog jeg mig så sammen og bestilte en andropenis. Venter meget spændt på pakkeposten. Imidlertid har jeg mere end svært ved at kunne (og lade mig selv turde) tro på, at den rent faktisk skulle have en effekt. Jo jeg har naturligvis læst alle anmeldelserne i diverse aviser (ekstrabladet, politiken, Berlingeren osv.), men aviserne henviser sjovt nok ale sammen til firmaet bag andropenis´egen "reklame", når de (aviserne) skriver, at denne gang skulle man rent faktisk have opfundet en penisforlænger, der virker!

    Som I nok kan gætte er jeg meeeget skeptisk og tror ikke rigtigt på det. Jeg er faktisk så skeptisk, at når jeg læser "Josuel27+s" svar her i debatten, så tænker jeg: Jaja han er sikkert "købt og betalt" af firmaet bag andropenis til at blande sig i diverse debatter u Danmark om emnet.

    I reklamen henviser firmaet til en videnskabelig undersøgelser foretaget af urologer. Man skal altid være påpasselig med at tro på undersøgelser, som ikke er helt uafhængige af virksomhederne bag det produkt, der undersøges.
    Mange gange er forskerne på virksomhedernes lønningslister. I denne artikel refererer de dog til én (1) undersøgelse foretaget af uafhængige forskere fra italien
    http://videnskab.dk/composite-2020.htm

    Jeg kan dog ikke selv finde denne undersøgelse på nettet. Hvis der skulle være en person, som læser med her, der kender denne undersøgelse, må I meget gerne linke til den.

    Med venlig hilsen:
    "Den skeptiske"




    Derudover så er jeg en smule bekymre
  • Hej "Den Skeptiske"

    Kan du bekræfte om Andro-Penis virker? overvejer nemlig selv at købe den.

    Mvh. Jens
  • Synes lige jeg vil give en advarsel om dette produkt / denne teknik:

    Jeg har selv prøvet at bruge Andropenis over en periode på 4 måneder ca., hvor jeg fulgte anbefalingerne fra producenten.

    Mit eneste synlige resultat er en penishud der nu er slasket og ca. 1 - 1½ cm. længere end da jeg startede. Det ser forfærdeligt ud i slap tilstand, hvor huden rynker som på en harmonika (når penis er mindst). Ydermere er der en gummiagtig følelse i en del af penis vævet - den er simpelthen blødere her end resten af penis OG denne del fyldes langsommere med / tømmes langsomme for blod end resten af penis, så den ser tyndere ud end resten.

    Dette er heldigvis kun et problem i slap tilstand, da jeg ikke har problem ved erektion, og da penis i denne tilstand ser normal ud.

    Jeg spurgte administrator til råds på andropenisforum.com (der udgiver sig for at være officielt forum for producenten), da jeg begyndte at se de første tegn. Han rådede mig til at jeg roligt kunne fortsætte, da det ville være et forbigående fænomen. Det er det IKKE, kan jeg nu konstatere over et halvt år efter jeg stoppede.

    Jeg stoppede da jeg synes det hele tiden blev værre, og til sidste turde jeg ikke. I dag må jeg så leve med arene.

    Skal ikke kunne sige at den ikke kan hjælpe nogen - men jeg har altså rigtigt dårlige erfaringer, og vil på det kraftigste fraråde Andropenis, eller andre kopi produkter. Stop ihvertfald, hvis du har de mindste uheldige ændringer i udseende - det ville jeg ønske jeg havde gjort...
  • Hej. Jeg vil lige blande mig i debatten. Jeg har selv købt en penis forlænger. Men penis er ca 12 slap, og noget større erigeret... Jeg syntes det kunne være skægt at se om man kan træne den. Ligesom man går i træning med sin mave, arme krop i det hele taget. Så jeg har købt mig en male edge... Det ret nem.. Man justerer de to stænger så der tilpas med belastning via klik systemer. Spænder den rundt om den enøjet hævner og så må vi se. Jeg har brugt den i tre uger nu. Den strammer godt til. Kan mærke den trækker...

    Jeg vil lige sige. Jeg har forhud så til andre brugere. Sørg for at den sidder stramt om penis. Det ikke huden der skal trækkes men hele penis. Jeg oplevede nemlig selv at den skal sidde stramt på. Ellers strækker man bare hud.

    Jeg har forventninger om det virker i vil høre nærmere. Jeg regner med at ville bruge den 4 timer dagligt. Lad høre fra jer andre med gode ideer
  • Hej flnnielsen13,

    Kan du give noget feedback på hvordan det går med behandlingen?
    Jeg overvejer nemlig selv selvsamme behandling... men kunne godt tænke mig, at høre hvordan det gik med dig inden.

    Det er jo ikke meget information man kan finde om emnet.

    På forhånd tak.

    MVH
    Godzilla
  • Hej Godzilla.

    Jeg har nu brugt den sådan fast i ca en 6 uger eller lidt mere... Jeg har målt på den slap og erigeret.. Den har samme længde, måske lidt længere. Synes det svært da nogle gange er ens penis større end andre gange. Men jeg kan sige. Min penis er blevet meget hårdere erigeret og tykkere.... No shit.. Jeg har brugt den 3 timer om dagen.

    Jeg har valgt at lade den trække maks belastning fra start af. For ikke at skulle ha den på 7 timer dagligt. Den svær at skjule medmindre man går i jogging buks.

    Jeg fortsætter med den. Den skal nok gi mig resultat over tid. Har nu større erektion og tykkere. Jeg vil anbefale dig at købe male edge
  • Hej igen,

    De 6 uger er jo heller ikke så meget, så du har meget mere tid til at se om der sker noget. Men du har ikke følt nogen smerte eller lign.?

    Og taget i betragtning af du kun har den på 3 timer dagligt - burde det tage lidt længere tid.

    Forresten, du får en mail når der besvares ikke? mere så jeg kan høre nærmere på et senere tidspunkt :-)

    Men mange tak for svaret i første omgang.

    MVH
    Godzilla
Log in eller Registrér for at kommentere.