Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Blister i munden.

Hej. Jeg er en pige på 23 år og jeg har siden jeg var 5 år lidt
Meget af blister i munden. De varierer i alt fra 2 små til flere større , helt op til 10 eller flere end 10 ad gangen . I går havde jeg igen 2 stk, men er i dag vågnet op til 6 stk . De sidder altid
Både på tungen og i selve tandkødet dvs hele munden forskellige steder. Det gør så ondt at lysten til at spise bare forsvinder da det konstant svider og dunker i munden. Min læge siger at jeg bare er disponeret for det, men det er simpelthend ikke et svar der er godt nok når jeg får dem minimum 1 gang om måneden. Nogle gange er de væk efter et par dage og andre gange går der flere uger :( . Jeg har som 2 årig fået børnegigt i knæende kalder de det, men nogen der ved om de to ting kan have en sammenhæng? Har nemlig set pinlige lidelser på TV2 og der var en mand med munden fyldt med blister hvor lægen sagde at de skulle tage blodprøver for at se om han har gigt i blodet. Da det kan have en sammenhæng. Men jeg har aldrig hørt en dansk læge nævne det hvilket jeg synes er mærkeligt hvis det passer hvad den engelske læge siger. Nogle der kender til det?

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.