Hjem Sjældne sygdomme Sjældne sygdomme

Jeg lugter ubehageligt.

Redigeret 31 januar, 2017, 10:13 i Sjældne sygdomme
For noget tid siden skrev jeg herinde om mit problem under "uønsket hårvækst", men måske hører det slet ikke der under, så jeg prøver "sjældne sygdomme".

I en del år nu, har jeg oplevet at andre og jeg selv synes, jeg lugter ubehageligt. Det er af afføring, jeg lugter.

Jeg går i bad dagligt og forsøger at gøre alt for at holde mig så rent som muligt. Men det hjælper ikke. Det har ødelagt mit liv på mange måder.. Og jeg er meget deprimeret for det meste fordi jeg ikke kam komme for tæt på folk jeg holder af, eller fremmede mennesker fx på mit arbejdsplads eller universitet.

Er der nogle der har oplevet noget lignende og kam hjælpe mig? Føler ikke jeg har et værdigt liv når jeg ikke kan være sammen med andre mennesker..

Er der nogle der kan hjælpe mig?

Undskyld for stavefejl/trykfejl. Det er skrevet over mobil.
«1

Kommentarer

  • det kommer an på hvor du synes du lugter henne, er det din ånde ?
  • Nej.
    Det er fra min bagdel.
  • Er du blevet undersøgt for om det kunne være en fistel. ??
  • Kan du uddybe hvad du mener med fistel?
    Jeg har været til lægen, men han sagde at der sjældent kunne gøres noget ved problemer som denne. Derudover ville han have jeg snakkede med en om det - men det har jeg Ikke selvtillid nok til..

    For det meste søger jeg at være alene. Når jeg er i nærheden af andre føler jeg, de synes jeg lugter dårligt.
    Jeg har også adskillige gange overhørt nogle snakke om hvor dårligt jeg lugtede.
  • Du kan selv søge oplysningerne på google. Der står en hel del.
  • Jeg har været ved lægen, og han sagde at det så fint ud.. han undersøgte overfladiske (betragtede) den del af kroppen.

    Men måske skal jeg til lægen med det igen :( ..
  • Hvis lægen hverken kan lugte eller finde noget, så tænker man uvilkårligt om det er noget du indbilder dig. Lægen har foreslået dig at tale med nogen om det, jeg mener det er et godt råd. Spørg din nærmeste familie om de mærker noget eller det er noget du bare tror.
  • Jeg ville ønske det var noget jeg bildte mig selv ind.
    Men jeg har hørt direkte folk (mine klassekammerater, venner osv.) snakke om det mens de troede jeg ikke hørte det.

    Det er virkelig et mysterium men lugten er der ikke altid. Når jeg sidder ved nogle i skolen så kan jeg se på deres ansigtsudtryk
    Og den måde de trækker vejret på at de lugter noget ubehageligt. Jeg har også
    Direkte fået at vide at jeg lugter.
  • måske kommer lugten ikke fra din røv men ud af kroppennår du sveder. har nogen prøvet at lugte din røv og se om lugten kommer derfra
  • Jeg er rimelig sikker på at lugten kommer derfra idet det er af lort.
    Enkelte gange når jeg er på toilettet for at tisse, og jeg sætter mig på toilet brættet så er der udslip af lort (jeg mærker efter) - det vasker jeg, så forsvinder lugten for en tid.
    Så kommer denne lugt igen senere :(
Log in eller Registrér for at kommentere.