Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hævede lymfeknuder, bekymret for min søn.....

Redigeret 28 juli, 2012, 15:30 i Åben debat om kræft
Hævede lymfeknuder gør mig bange......kan nogen hjælpe ?
Jeg opdagede ved et tilfælde at min søn på 8 år, har et par hævede lymfeknuder i den ene arm hule, tog straks til lægen som sagde at der intet unormalt var ved det, selvom han hverken har infektioner eller synlige sår....han er en sund og frisk dreng, og det virker ikke til at genere ham, de er ca. 1 cm store og sidder lige ved siden af hinanden, og han klager ikke over smerter fra dem, når jeg rører ved dem.....de har nu været uforandrede i ca. Et par måneder og jeg har svært ved at tro på alt er ok.

Jeg vil meget gerne høre fra andre som evt. Har erfaringer på dette område, alt hvad man kan finde på nettet handler om lymfeknuder på halsen, det har han også altid haft, og det har jeg slået mig til tåls med er helt normalt, da han også er meget slank g de derfor ses tydeligt....kan nogen bidrage med noget der kan trøste mig ?

På forhånd tak

En hønemor....

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej overfølsomhed for bla. æg kan give hævede kirtler , men synes du skal få ham tjeket igen. og evt tjek for kyssesyge. som børn kan have uden det opdages. der kunne måske være en forklaring på kirtlerne.
Log in eller Registrér for at kommentere.