Hjem Sport, motion og ernæring Åben debat om overvægt

ThermoXpower - Erfaringer

Hej.

Jeg har for nylig købt nogen piller der hedder ThermoXpower, beregnet til at tabe sig med. Jeg har tabt mig lidt siden, jeg er startet på dem, men vil høre om andres erfaringer - da jeg synes jeg har haft lidt bivirkninger:

Bivirkninger:

Svært ved at sove
Lidt for frisk grænsende til det maniske
hjertebanken.

Jeg havde inden jeg købte produktet forsikret mig om, at det ikke indeholdt efedrin, da jeg har læst at det er meget skadeligt. Men det indeholder ikke efedrin. Nogen der ved om det kan være farligt formig at spise sådan et glas færdigt. Jeg tror måske jeg kan nå at tabe 5-6 kg på en måned og har virkelig brug for et eller andet til at holde motivationen oppe, da jeg både bliver træt og irritabel når jeg er på en kaloriebegrænset diæt.

Venlig hilsen Martin.
«1

Kommentarer

  • Hej Martin,

    ThermoXpower sælges på sin 'troværdige' markedsføring, og kan på ingen måde være grundpillen i et varigt vægttab. Pillerne indeholder ekstrakter fra forskellige urter, som siges at have en positiv effekt på fedtforbrændingen. Dette kan sagtens tænkes at være korrekt, men bør på ingen måde være et selvstændigt parameter, når vi snakker vægttab, og det er bestemt ikke her, man bør fortænke sig. Kaloriekontrol er nøgleordet, om man vil det eller ej.

    Hvorvidt det udgør en risiko, at spise glasset færdigt, kan jeg næppe forestille mig. Husk på, at der blot er tale om en række urteekstrakter, samt lidt C-vitamin.

    Du er velkommen til at kontakte mig, såfremt du har spørgsmål e.lign. til ovenstående.
  • Hej Numero.

    Jeg takker rigtig mange gange for dit svar. Jeg blev færdig med mit glas med ThermoXpower. Har tabt mig noget, men som du selv siger, så er der flere parametre der spiller ind, eller kan spille ind. I perioden har jeg haft et rigtig godt energioverskud, hvilket har gjort at jeg har trænet langt mere seriøst - hvilket i sig selv jo har forbrændt en masse kalorier. Overskuddet skyldes nok den mængde koffein, der er i produktet :-)
    Nu har jeg dog bestemt mig for at holde tungen lige i munden, og så fortsætte diæten uden brug af slankepiller, men skal ikke udelukke, at når tiden nærmer sig næste sommer, så hopper jeg på nogen thermoxpower igen eller lignende produkt - bare for lige at give det sidste, så jeg kan komme helt ned i fedtprocent.
  • Hej.
    Da jeg skal til at tage thermoxpower pillerne vil jeg gerne vide hvor mange jeg skal spise om dagen. Skal jeg spise det maksimale af 6 fra start af eller skal jeg starte med 1 om dagen 1 uge som der står på hjemmesiden osv?
  • Er du sikker på, at slankepiller er vejen frem?

    Det helt store problem med slankepiller er, at de ikke skaber et varigt vægttab. De kan godt hjælpe (også med placebo) med at tabe lidt vægt til at starte med, men når først du er kommet lidt længere i dit vægttab vil du optage, at vægten kommer på igen i dét øjeblik, du stopper med pillere.

    Derfor er du tvunget til at tage pillerne resten af livet for et varigt vægttab ad denne vej, og det er selvsagt ikke særligt økonomisk..

    Læs mere: http://simpelsundhed.dk/hvordan-slankep ... kke-virker
  • Hej..

    Jeg er en kvinde som har prøvet alt...
    Hvad kan der gøres med mig? jeg vejer nok 10 kg for meget, er snart træt af at høre på folk sige at man bare lige skal smutte ned i fitness centeret eller man skal kigge på hvad man putter i munden...

    Jeg har 5 træningspas om ugen, 2 styrke dage, 3 cardio dage. Jeg spiser ikke over hvad jeg må (har været til diætist 2 gange), og har skrevet ned hvad jeg spiste men ingenting hjalp....

    Jeg er blevet testet af min læge men fejler intet...

    Hvad kan jeg gøre? Det er jo her det er fristende at tage de ThermoXpower piller....
  • Har prøvet dem. De virkede overhovedet ikke på mig. Tror det eneste, der virker er de receptpligtige, der er for farlige og derfor taget af markedet.
  • Siden jeg oprindeligt oprettede denne post, så er jeg også stødt på en advarsel mod www.24h7diet.com på fødevarestyrrelsens hjemmeside. Der er en del der er tilfredse med produkterne, men de skulle indeholder nogle ting, der er farlige på både den ene og den anden måde. Fødevarestyrrelsen får det i hvert fald til at lyde somom det er det rene gift.
    Til gengæld så vil jeg mene at noget som FX ALLI burde virke. Det er jo orlistat det indeholder som er receptpligtigt alt efter dosen. Så hvis fed mad er det store problem så burde alli gå ind og blokere for optagelsen af fedtet. Dog siges det at det ikke så meget er fedt der er skyld i flertallet af tilfælde med overvægt, men derimod et alt for stort kulhydrat og sukker indtag - og så virker alli jo ikke. Har dog også læst at der KAN være problemer med ALLI : http://www.slankepiller.eu/tab-dig-med- ... i-xenical/
  • Redigeret 9 november, 2012, 07:36
    Jeg bruger nogle slankepiller som hedder Yellows Caps fra
    De slankepiller virker rigtig godt på mig. Meget bedre end ThermoXpower og den andre piller de sælger.
  • Flodo1:

    Så vidt jeg er orienteret så er slanke-piller.net kendt for at være en "SCAM" shop, der kun hæver folks penge, men aldrig sender varer. Endvidere så er de en del af mere end 10 shops ejet af de samme bagmænd, hvoraf flere af disse domæner er DNS blokeret fordi samme shop markedsfører slankepiller med efedrin, hvilket er ulovligt og dybt sundhedsskadeligt. Inden jeg handlede med www.24h7diet.com så prøvede jeg faktisk at købe fra slanke-piller.net - tidligere kendt som sublimsport. Dengang fik jeg faktisk varerne, men det viste sig at være bøtter udelukkende med Cayennepeber :-/ Og jeg fik aldrig mine penge tilbage.
  • Jeg har kun hørt negative ting omkring ThermoXpower :(
    Generelt set virker det desværre ikke som om kunstige slankemidler er specielt effektive.
    Som en anden bruger pointere så selvom det virker kortsigtet så vil effekten fortage sig så snart du stopper med at tabe dem.
    Hvis du har brug for lidt hjælp så har jeg hørt gode ting om naturlige kosttilskud som citronvand, grøn te og MASSER af vand.
    Når det kommer til slankepiller har jeg hørt blandede ting fra de naturlige piller, garcinia cambogia. Det virker på nogle og overhoved ikke på andre. De videnskablige tests går også i begge retninger. Denne artikel har masser af links i bunden til de største studier http://goo.gl/wG1ZoP.
Log in eller Registrér for at kommentere.