Hjem Muskler, led og knogler Whiplash (piskesmæld)

Nogen der kender en god advokat - erstatning piskesmæld

2

Kommentarer

  • Hej Timien 82,

    Jeg synes det virker som en super god idé at du er blevet opfordret til at ringe til ham Poul Rasmussen. Jeg huskede faktisk pludselig en gammel sag, fra min fortid. En af mine bedste venner, blev for år tilbage kørt ned i et fodgængerfelt. Han blev så kvæstet, at han idag lever med en hjerneskade. Den advokat han havde, var bare ikke god nok. Så da mén graden blev gjort op til 5% og manden var hjerneskadet i meget større grad, valgte de et advokatfirma i Århus. Det er det samme, som du er blevet opfordret til at bruge. Så super der er nogle gode årvågne mennesker, som er behjælpelig med at få dig videre, efter den omgang sjusk du tilsyneladende er ude for. Skriv endelig tilbage, når du har fået kontakt til Poul Rasmussen. Det er jo godt for andre med piskesmældsskader at vide, hvordan din sag forløber. De bedste ønsker for dig - Guffer54
  • Hej

    Har ringet og forklaret det nødvendige til sekretæren. Hun vil forelægge sagen for en af advokaterne og så ringer han til mig. Det er status indtil videre.
  • Nu er du i gode hænder - det er det vigtigste - det er din fremtid det gælder.
  • Vil blot lige opsummere, at Anders advokaten er ved forhandle svie og smerte med dem efter jeg skulle sende en god stak papirer til ham med årsopgørelse, kopi af tidligere lønsedler etc.

    Så det er hvad der er igang lige nu.

    Imellem tiden går jeg og overvejer om jeg kan springe på mit sidste år af hf, som starter her i sommer. Men jeg ved jo egentlig godt jeg ikke kan holde til sidde så længe ned og at jeg har problemer med hukommelsen. Men var igang med mit sidste år, da jeg kom ud for ulykken og måtte droppe ud. Den betyder bare så meget for mig at få, da jeg skal bruge den til min efter uddannelse (hvad end det så kan blive nu). Er altså 29 og kan ikke bare blive ved sidde lade tiden passere mig. Der er allerede gået et år med gå hjemme og hele mit liv er noget andet nu pga smerterne.

    Hvad har i andre gjort?
  • Tal med advokaten om det fornuftige i at starte på noget, der kan forværre helbreddet - inden din erstatningssag er færdig

    Du risikerer ved beregning af en fremtidig erstatning, at forsikringsselskabet kan dokumentere, at du selv er skyld i forværringen heraf.

    Husk svie og smerte kun er en lille del af sagen, dit fremtidige eventuelle tab af arbejdsevne og din méngrad noget andet.

    Tal også med lægen om det.

    Advokat og læge har hver sin opgave.

    Tro mig
  • 'tro mig', man skal ikke gøre noget selv, når der er rådgiver på uden at spørge først.
  • AnonymousAnonymous
    Redigeret 29 maj, 2012, 02:46
  • Jeg synes ikke du skal bruge dine kræfter her på netdoktor, men på din advokat der samler de oplysninger der er nødvendige for at beregne et evt. erstatningsgrundlag.

    f.eks Lønsedler - årsopgørelse m.v.

    Vi er ikke bedre end dine rådgivere.
  • Hej Timiem82

    Har du fået en erstatning? Jeg ved, at Advokathuset Svendborg har fået god omtale, hvad angår erstatning og de skulle vidst tilbyde et gratis møde, hvor de kan vurdere din sag.

    Prøv at kig på deres hjemmeside www.advokathuset-svendborg.dk

    Så kan du i hvertfald se om de kan hjælpe dig.
  • Jeg har allerede en advokat på sagen. NU er min svie/smerte udregnet, men Codan nægter udbetale. Så lige nu indhenter de min lægejournal og så skal de jo forholde sig til den. Det er nu 1 år og 4 mdr siden, så synes godt nok det trækker i langdrag og er meget energikrævende psykisk.
Log in eller Registrér for at kommentere.