Hjem Mænd Åben debat for mænd

Væksthormon?

Redigeret 22 maj, 2015, 13:28 i Åben debat for mænd
Hejsa. Jeg er en dreng på 19, snart tyve år.
Jeg vejer 70 kilo og er cirka 178. Jeg er træt af min højde, og det har jeg altid været.
Jeg fik først hår på skridtet i slutningen af folkeskolen, og har altid været underudviklet, så jeg tror stadig jeg kan regne med, at vokse et par år endnu. Jeg har før trænet i over et år, men uden den store effekt. Jeg har svært ved at øge i kilo og få større muskler.

Men jeg har generelt en ret markeret, utrænet krop. Jeg har i mine unge dage spillet fodbold i et ret hæftigt omfang. Derudover har jeg cyklet på racercykel i sommerperioden. Jeg har en rigtig god grundform, og hvis jeg har været fysisk inaktiv i flere måneder, kan jeg sagtens tage ud og løbe 5 kilometer på under en halv time.

Jeg spiser dog ikke en specielt sund kost. Jeg er ret kræsen, og er ikke god til det med frugt, og smøre madpakke. Men det kommer langsomt. Jeg tager en del vitamin tilskud, c-vitamin, b(for hår og hud) og zink.

Jeg er ret utilfreds med min krop, både i højden styrken og sågar mit lem. Ikke fordi det er lille, det er bare langt og tyndt. Jeg har i bund og grund nok dårligt selvværd, selvom jeg er en meget populær person.

Men jeg har i lange perioder overvejet at få noget væksthormon.
Jeg har før været på endokrinologisk afdeling og få taget prøver, for at se om jeg kunne få HGH eller testosteron tilskud. Men jeg havde første gang, en testosteron værdi på 13 n/mol og et år efter var den på 17 n/mol. Det er normalt, dog i den lave ende.

Det er over et år siden, jeg sidst har været der, og de vil ikke ordinere mig noget tilskud af nogen art.

Det er forståeligt nok, for det er etisk ukorrekt. Problemet er bare det, at det påvirker min på psyke og selvopfattelse. Jeg anser mig selv som en feminin og lille dreng. Jeg føler jeg ser op til min jævnaldrende, selvom jeg burde anse mig som en af dem.

Jeg er ganske moden og intelligent af min alder at være. Men jeg føler bare at det går mig så meget på.
Så jeg vil gerne høre hvilke muligheder der er, hvad en eventuel væksthormon kur koster, og hvilke dosis og hvor lang tid, der vil opnå en acceptabel effekt.

Jeg ønsker ikke at høre nogen moralprædiken om, jeg skal træne og være tilfreds med min krop. Jeg har prøvet, og det dur ikke.

Jeg vil også lige gøre opmærksom på, at jeg har læst internettet tyndt efterhånden om HGH. Også på engelske sider. Jeg kender til bivirkningerne, og til min pande, fødder og hænder kan vokse. Alt på min krop kan vokse. Min kæbe, højde og sågar min penis, men det er nu ikke vigtigt. Det er bare en god bivirkning. Højden er det der betyder noget for mig. Yderligere kan det give mig overskud, bedre søvn og så videre.

Jeg vil også gerne høre fra folk, der har været på sådan en væksthormon kur. Primært for at høre deres erfaringer, men også høre om man bare kan holde sig til en kur, eller om man efter første, bliver lokket til at prøve igen og igen, for det er jeg ikke interesseret i. Men jeg er nu også ret stædig og har en god viljestyrke, så tror ikke det vil blive et problem.

Jeg håber ikke indlægget bliver slettet, for hvis man ikke kan spørge her, hvor kan man så? Hvad er vigtigst, at man kan få rådgivning, eller at man skal forsøge sig frem, hvilket kan have katastrofale følgevirkninger.

Mvh Den lille fortvivlede dreng. :-)

Undskyld for min roman..

Kommentarer

  • Først og fremmest kan du styrke træne inden for 8-12 sæt for at tage muskel masse på og det skal være så tungt som muligt, men ikke i de første uger der skal du stille og roligt træne dig op. Det tager mange måneder at blive stor… Mad er meget vigtigt sammen med træning. Men lad være med at købe en masse kosttilskud det er spild af penge... Du har måske en meget høj forbrænding der gør du bliver nødt til at kun må kondi træne med meget lidt vægt… Ved at tage vækst kan der være ubehagelige bivirkninger som hovedpine træthed osv. så det kan være en dum ide at tage… Du må aldrig blive stresset fordi det bliver du når du f.eks. tænker for meget over hvad folk synes om dig, og om du er god nok. I stedet skal du tænke gode tanker og blive glad. Stress kan smadre din krop der sætter gang i stresshormoner og det kan man få diabetes, alzhimers af osv. Håber du kan bruge det…
  • hej vis du vil ud i det er det vækest du skal har for du bliver ikke sindsyg af det som du gør af alt det anden pis du kan få. jeg køre det selv lig nu er lig starte for 4 dag siden jeg er start på det pga det skulle ske noget nu jeg har gåd i snart 5 år og læst og set på min venner hvordan og hvor ledes og min en ven start på test og deca og bliv et bæst af det han slog sin dame og folk på gaden og bliv megt ubehalig så han gik helt ned på det. han stoppe og kom oven på igen og blive den gamle sig igen (den beste pason men kan har som ven) så start han på vækest og fik en super flot krop af det han vare altid i godt humør han kørt en kur på 6 månder og det er 1år siden og han står stadivæk flot i kropen. men når du er start er det svært og stop igen hgh/Væksthormon er også dyrt i forhold til test men hgh er det beste og tag og en kur vare ca 6 månder du kan skrive til min mail denner2860@yahoo.dk vis du har nogen spørgsmål.
    (undskyld stave fejl men er ordblind)
  • Jeg vil på det kraftigste fraråde at tage hgh = human growth hormon = væksthormon.

    For det første ved du ikke hvad du køber når du ikke får det på recept fra din læge (som følge af en af de sygdomme det rent faktisk er godkendt til).

    For det andet fordi der er en lag række meget alvorlige bivirkninger,selv hvis du skulle få piller med det rigtige indhold:

    http://www.webmd.com/fitness-exercise/h ... ormone-hgh

    Hormoner er ikke noget man skal lege med det skal overvåges af en læge, ellers kan det gå rigtig rigtig galt!

    Desuden får væksthormon ikke bare musklerne til at vokse, også dine hænder, fødder, næse og kæbeparti bliver større. Du kommer til helt bogstaveligt at ligne en gorilla! Se bare her:

    http://ts3.mm.bing.net/th?id=i.47985830 ... 4&pid=15.1
  • Tillväxthormon för kroppsbyggare Crazybulk
Log in eller Registrér for at kommentere.