Hjem Hud og hår Hårtab

Hårtab - propecia

Redigeret 8 marts, 2018, 14:45 i Hårtab
Hej.

Har hørt lidt om propecia, er der nogle der har gode/dårlige erfaringer`

HAr set at man kan købet produktet
«13

Kommentarer

  • Hej,
    Jeg er 26 og har brugt det i ca. 14 md. nu.
    Da mit hår startede med og falde af, faldte det bare af og så skete der ikk mere. Efter jeg er begyndt og bruge propecia vokser der en del nyt ud, dog falder der stadig en del af, men der kommer også nyt ud.
    Jeg styrketræner rigtig meget og har hverken haft bivirkninger i den forbindelse eller andre. Den eneste downside der har været for mig er at prisen er lidt krydret, men har ingen planer om og stoppe.

    Mht. den side du har fundet, så skal du bare vide det er kopi produkt de slæger, så ved ikk om det virker...
    Jeg køber selv fra:
    ukmedix.com
    Eller
    firstmed.co.uk

    Ps. Har tænkt på også og prøve laserkam for og se om det kan give lidt ekstra. Er der nogen der har evt. har nogle erfaringer med disse?
  • Lækkeret og høre der er andre det virker for:) Nu ved jeg ikke hvor langt tid han køber til af gangen, men jeg selv køber til et halvt år og kan se det er ca. 1000 kr billigere på firstmed. Hvis i vil spare lidt:) Bare husk det tager en uges tid om og nå frem til jer.
  • Som du kan se på adressen er firmaet fra England og ligger også deri, så nej prisen behøver ikke og være den samme. Mener da også at kunne huske noget om at dem du henter på recept på apoteket er en kende billigere end dem på (Er dog ikke sikker).

    Af det jeg lige kan se er bestillingsmåden den samme, man skriver hvem, hvad, hvor osv. som bliver tilset af en læge. forskellen er bare det hele står på engelsk istedet. Og der er også patientvejledere hvis det er nødvendigt, bare husk det forgår på udenlandsk;)

    Det lyder måske lidt som en salgstale, men det er det absolut ikke ment som. Min holdning er bare at, hvis produktet er det samme og man ikke har noget imod og læse lidt engelsk, kan man ligeså godt spare lidt penge:)
  • Hej!
    Propecia virker godt for min mand, men er desværre dyrt, så man skal overveje det først og det er vigtigt for en, at få håret igen.
  • Overvejer du Propecia, så gå til lægen og tag en snak med ham. Det har nogle ret hæftige bivirkninger: http://hairhelp.dk/finasterid-propecia/
  • Fint med lidt indsigt i markedet. Jeg er dog stadig lidt i tvivl - får det pt. fra min læge, men er det lovligt at købe/sælge det over nettet eller ej? Er reglerne anderledes i Tyskland f.eks.?

    Og hvordan sikrer man sig, at varen er ægte?

    Det vil jo alt andet lige, være billigere at købe det den vej.
  • For 20 år siden begyndte jeg at spise Q 10.
    Jeg fik meget stærke negle og bedre hår, og jeg er ikke blevet gråhåret overhovedet, selvom jeg er 80 år.
  • Min bror tabte hår, det var mat og kedeligt at se på. Jeg anbefalede ham at tage Silica og et halvt år efter var håraffaldet stoppet. Samtidig kom små nye hår frem, ikke mange, men lidt og håret fik mere farve og så ikke "dødt" ud.

    Det er nu flere år siden og han tager det stadig. Han siger, han tør ikke stoppe.
    Det er ikke særlig dyrt, så din søn kan da forsøge i et halvt år og se om det kunne hjælpe.
  • Hej Persille.
    Tak for rådet. Det tror jeg da, jeg vil prøve:-).
  • hej

    jeg kender desværre ikke propecia - er det minoxidil behandling?
    jeg kan dog anbefale følgende side, der er megen god information omkring behandling af hårtab: (link fjernet, redaktionen).
Log in eller Registrér for at kommentere.