Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Svie efter udløsning

1235789

Kommentarer

  • Jeg kan god blive lidt sur over indlægget hvor du bare skriver at man kan gå til lægen. Jeg har været ved lægen utallige gange og hvis du læser ordentligt har mange af de andre også.

    Jeg var endda indlagt og fik taget prøver fra indersiden af min mave for at tjekke om alt var i orden. De fandt intet.

    Efter at have gået rundt med det i snart 1 år er det nu endelig ved at gå lidt i sig selv. Det blusser kun op en gang imellem. Så man må nok bare lære at leve med det. Det hjalp for mig at tage ciprofloacin det gjorde jeg kunne få lov at sove om natten da svien nærmest forsvandt når man fik en sådan
  • Hej
    Har selv samme problem gennem flere aar, har ikke kunne faa et svar, men har fundet ud af at , efter udløsning og problemet opstår, tager jeg bruseren med så varmt vand som muligt og massere penis , nosser og deromkring, det hjælper
  • Hej med jer.

    jeg er dog kun 13 år.

    Jeg har nøjagtig samme problem, vælger også at sidde på toilet til det er ovre.
    Jeg har fundet ud af at hvis du hele tiden prøver at drybbe, (hvis tilfældet er
    at du også vælger toilettet) tager det kun 15-25 minutter, istedet for 35-45
    (for mig), kunne måske hjælpe nogle af jer andre :-)
  • Jeg har samme problem og det havde jeg allerede inden min sexuelle debut, i starten af teenageårene.

    Ligesom mange af jer andre er det en MEGET smertefuld svigende, nærmest brændende, følelse... og man har nærmest ikke noget valg.. man er nødt til at sidde på toilettet og "dryppe" og presse i 30-45 minutter.

    Der var en der skrev det lindrer smerten at køle pikken ned i et koldt glas vand og trække forhuden tilbage. Det kan jeg bekræfte.

    Jeg har heller ingen sexuelle sygdomme, og for mit vedkommende er det også meget sjældent det sker, og kommer altid 5 minutter efter onani. Det er heldigvis aldrig opstået i forbindelse med samleje.

    Eftersom vi jo kan sidde og presse urin ud i små mængder i op til 45 min efter, må det jo som i også har været inde på være noget med at huske at få tisset før og efter, og huske at få alt sæden med ud.

    Blev glad for at se jeg ikke er den eneste med dette problem, men jeg må indrømme... hvis det var et hyppigt fænomen for mig, ville jeg nok blive munk og leve i cølibat - så ubehageligt synes jeg det er i den tid det står på.

    Har oplevet det i omkring 14 år nu, og heldigvis sker det ikke længere så ofte som det gjorde engang. Måske 1 gang hver / hver anden måned.

    Indtil vi får en videnskabelig forklaring, så husk at et koldt glas vand lindrer smerten.
  • Hej drenge

    Har samme problem og ville lige joine klubben.
    * Svie få minutter efter udløsning.
    * Konstant tissetrang.
    * At tisse lindrer svien i få sekunder.
    * Varer omkring 30 minutter

    Syntes at det oftest sker hvis jeg har indtaget meget væske i timerne før udløsningen, måske endda især hvis jeg har indtaget meget alkohol dagen før.
  • Hej angående sviende efter udløsning , jeg får ondt efter udløsning og bliver øm i min prostata .
    Jeg har haft kronisk betændelse i min prostata siden jeg var i fyrrende blev opreret første ,
    da jeg var 48 år gammel, altså i 20 år og får betændelse i den ind i mellen
    med smerter i lænden og op i ryggen og har svært ved at komme af med vandet, nogle gange når jeg bevæger mig meget , efter en gå eller cykeltur
    så kan jeg få en volsomu tissetrang og er ved at tisse i bukserne , meget
    ubehageligt og kan være smertefuldt, lige nu er jeg ved at få det igen , har
    ellers lige været igennem en pencilinkur , en skrap medicin den hedder
    Ciprofloxacin Actavis 5 mg 1 tablet 2 gange dagligt i 10 dage , og det hjalp i en 8-10 dage og nu bryder den ud igen , ja jeg er ved at tosset af det , jeg
    har snart prøvet alverdens medicin og blever re-opereret to gange og sidst
    på Hamlet i 2009 det var dem der anbefalede disse piller jeg lige har taget dem
    i 10 dage før dem brugte jeg Trimopan100 mg , og har brugt alverdens medicin igennem de sidste 20 år , nu venter jeg på at skulle til Herlev hospital. Til
    september mdr der er meget lang ventetid til denne sygdom, og det er de fleste ældre der får den når de bliver ældre , skal lige tilføje at jeg var til undersøgelse på Frederiksberg hospital sidste år , til undersøgelse og det var
    fint indtil jeg igen begyndte igen at få problemer, og fik det igen efter besøget på hospitalet , og har haft det siden ? og når jeg får ondt igen så er
    det meget svært at blive rask og fri for smerter , ja jeg er ved at blive sindsyg af denne prostata , kan man ikke få den opereret væk ? og så blive fri for disse smerter, vil lige tilføje at jeg er 68 år, og skal ikke have flere børn, og sexlivet ? ja efter at jeg måske har fået fjernet min mandom prostata ? ja det er nok sidste udvej men gør det gerne for at blive fri for smerter, og lige jeg er nok til min læge mindst en gang hver anden eller 3 je mdr på forhånd tak .
  • Hej klubmedlemmer.
    Jeg har samme problemer som Jer, dog heldigvis ikke så slemt som nogle andre efter hvad jeg kan læse.

    Jeg oplever også at problemet kommer få minutter efter udløsning, men har aldrig oplevet det efter samleje (måske mere et tilfælde).
    Har oplevet det ca. 10 gange over flere år, så er måske en af de mere heldige.

    Min erfaring er at jeg får det hvis jeg har tisset kort tid forinden jeg ornanere. Nogle andre der også har den erfaring?
    Ofte tænker jeg: Ej, det duer ikke lige nu, for jeg har lige tisset - og så venter jeg måske 1 time eller 2.

    Håber det måske kan hjælpe??
  • Hos mig opstår det kun efter at have drukket alkohol. Ellers sker det aldrig. Så jeg er helt overbevist om at det er alkoholen der gør det. Hvis jeg trykker på penis eller prøver at presse urinen ud, gør det hammer ondt. Mit bedste middel er at tømme blæren helt og så drikke en masse vand.
    Andre end mig der kun har symptomerne efter indtagelse af alkohol? Måske har det noget at gøre med det høje sukker-niveau i blæren?
    Er 40 år.

    Er sgu glad at jeg fandt en hel tråd med mænd der har samme problem. Troede jeg var den eneste!
  • Jeg Lykkelig for at havde fundet denne Tråd.

    - Jeg ved der er mange derude med samme problem. Men har aldrig rigtigt kunne få nogen hjælp til hvorfor dette sker.
    - Jeg har lige haft samleje med min kæreste og sidder nu i sofaen tæt på Wc og prøver og søge om info om dette " Fænomen "
    - Jeg Oplever det altid efter ejakulering, typisk kan jeg mærke det efter små 5 mins at jeg skal på wc, og det føles som en brand i Penis. og hver gang der kommer et par dråber, slukker jeg branden.
    Typisk forsvinder det efter 30-45 mins.

    Det ville være lykken hvis der var en Klog Doktor Online der kunne skride til Tastaturet og sige hvad alle vi mænd fejler.

    - " Syntes dog det værd at nævne jeg d.d. 10/10-12. Lige har fået afvide min kæreste også oplever dette fænomen engang imellem "
Log in eller Registrér for at kommentere.