Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

penis lugt

2

Kommentarer

  • Indstillinger
    Lyt ikke til circum1, han har en omskærings fetish og prædiker bare.

    Det er ret simpelt egentlig.

    I spiller den af og vasker ikke pikken bagefter, korrekt?
    Når i lader sperm/præsperm sidde for længe på pikken begynder det at lugte, så skyl pikken når i er færdige.
  • Indstillinger
    Ikke korrekt. Selvom jeg vasker dyret efter sex/spiller så kommer lugten - derefter går der 2-3 dage så er lugten væk.

    Jeg har været på bispebjerg venerea klinik og adskillige hudlæger, uden de har kunne finde noget. Det peger i retningen af at det er noget jeg må leve med.
  • Indstillinger
    Jeg er en 15 årig dreng som har det samme problem, jeg er dog stadig jomfru. Min penis lugter helt enormt når den bliver fugtig, som medfører hvid fnulder, på bagsiden af mit penis på glansen er der nærmest en sort plet, som fylder halvdelen af mit penis hovede. Jeg er virkelig forvirret over hvad det er :(
  • Indstillinger
    Hej Hansi det hvide fnuller der kan være svamp du har. du kan få noget på apoteket dertil. sommetider skal man have noget svampemiddel på recept fra lægen som er stærker og hvis det er meget slemt kan du få en pille du skal spise. den tager svampen . Men den sorte plet du taler om. er den lige kommet . er det noget du skal vise lægen . så lægen kan afgøre hvad det er. hvis du altid har haft den . er det måske en plet du er født med. en slags modermærke de kan godt være mørkebrune . hvis du får behandlet svampen lugter det måske mindre. slemt. held og lykke
  • Indstillinger
    Hej:-)
    Jeg har fået en lille klip i mit forhud, fordi jeg havde stram forhud.
    Nu hvor jeg skal onanere, så kommer der en lugt, som fx en slags fisk:-(
    Måske kun 5-6 milimeter forhud er stadig rundt om min penis.
    Underligt er det kun når jeg trækker det sidste forhud tilbage, at den lugter kommer:-(

    Ellers har jeg ingen knopper, eller noget:-)

    Tak på forhånd!
  • Indstillinger
    Mon du vasker dig godt nok bag den resterende forhud?

    Ikke vaske med sæbe/shampoo (i så fald ihvertfald intimsæbe).
  • Indstillinger
    Redigeret 29 februar, 2012, 16:22
    Hej, jeg kan huske at jeg som barn vaskede glans med sæbe. Og det har jeg aldrig gjort igen. Det gjorde pænt nas! Er det ikke en særlig type sæbe man skal bruge, eller er det bare en neutral sæbe?

    Min pik lugter også hurtigt af kippers.. Og nogle gange bare mos...
  • Indstillinger
    Der har kørt/kører en engelsk serie om folk som har gener de ikke bryder sig om at fortælle om. Heller ikke til egen læge.

    Der var en udsendelse om en pige som var plaget af fiskelugt. Lægen fortalte at det ikke er et ukendt fænomen. Men jeg kan desværre ikke huske behandlingen.

    Måske skulle I spørge ekspertpanelet her. Der må jo være nogen læger som
  • Indstillinger
    Det kan ogsaa skyldes din kost.

    Jeg fandt ud af at asparges faar sperm til at lugte af doed gnu eller raadden fisk.
  • Indstillinger
    Jeg har haft nøjagtig det samme problem det meste af mit liv. Hvilket har gjort at jeg har vasket mig ekstra grundigt med sæbe, hvilket nok har været meget uhensigtsmæssigt. Her for nylig oplevede jeg at fiskelugten gik væk. Selvom jeg onananerede var der ingen fiskelugt i dagene efter. Ellers plejer fiske lugtne at være der i 2-3 dag ligemeget hvor meget jeg vasker penis.

    Her for nylig var jeg holdt op med at spise sukker. Altså jeg var gået på en lidt streng diæt hvor jeg spiste fedtfattigt og ingen sukker. Selv mad der havde et for højt sukkerindhold undlod jeg at spise. Jeg var rimelig nazi omkring det. Jeg ville gerne tabe mig lidt:-) Jeg var lige blevet single nemlig og ekperimenterede også med hvad der ville ske hvis jeg i en længere periode ikke brugte sæbe man bare vand til at vaske penishovedet. Jeg ved ikke om det var kombinationen eller hvad men min penis holdt op med at lugte, selv nårjeg havde onaneret. Tror mest på at det var sukkeret. Jeg har altid spist meget slik og kage. næsten hver dag faktisk.

    Det sjove er at jeg i en længere periode har spist mange basser igen, og nu er lugten kommet tilbage. Har besluttet mig for at stoppe igen:-) ved ikke om det tilfældigheder men jeg synes at jeg oplever en klar sammanhæng. Jeg har også læst mig til at for meget sukker gør at man udvikler candida-svamp i sin krop. Måske har det noget med det at gøre. Det er sgu da et forsøg værd. Drop sukker helt for en periode og spis derefter moderat:-)
Log in eller Registrér for at kommentere.