Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Piskesmæld med mén

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Pia
    Det lyder godt for dig. Får du behandliger de relevante steder? For nyglig var der en tråd om PTSD se denne. PTU har whiplash skader som speciale. Bod-sds siges også at kunne afhjælpe faktisk både fysiske og psykiske skader. Mvh. Helle8
  • Indstillinger
    Jeg synes nu ikke, man på forhånd skal afskrive sig méngradserstatning. Men spørgsmålet er jo, OM du selv har en ulykkesforsikring. Det er der nok mange unge, der ikke har sørget for.
    Jeg havde -lidt tilfældigt måske? 3 af slagsen, fordi jeg havde en sådan gennem min fagforening, og den ene spærrer ikke for den anden.
    Min ulykke skete i hjemme v. fald fra sige, så der var heller ingen modpart.

    Selv 5% vil jo give et plaster på såret, men jeg kan ikke forestille mig, du får mindre, når du har varige mén så læne efter.
    Hvis du har tillid til din læge, så få ham til at hjælpe med udfyldelse af skema, men ellers vil jeg stærkt anbefale dig at melde dig i PTU, hvor du kan få gratis adv.rådgivning, socialrådgivning og bisidder. Pengene er godt givet ud, men alt for mange Whiplash-patienter kender ikke foreningen..
    Held og lykke.
    tovery
Log in eller Registrér for at kommentere.