Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

DESPERAT

Redigeret 4 december, 2012, 18:29 i Seksuel debut
Jeg HADER mig selv fordi min pik er for lille og skæv. Har været til læge med det der er den er skæv og han siger det er ikke nødvendigt.. MEN DET ER PINLIGT. MIN pik skal værre større.
Hvad skal jeg gøre??

Kommentarer

  • Indstillinger
    Der findes vist ikke nogen, der har en fuldstændig lige penis. Alle er mere eller mindre skæve, og hvis din læge har vurderet, at det ikke er noget problem, så ER det ikke noget problem.

    Men - du kan da sikkert tage til en privatklinik og for et eller andet fantasibeløb få lavet en kosmetisk operation, som for det første rent praktisk overhovedet ikke har nogen betydning og for det andet, så skal du da vide, at din penis IKKE bliver større af det, tvært i mod en sådan operation koster i størrelse.

    Hvor gammel er du? Og hvilken størrelse taler vi rent faktisk om?

    Som kvinde kan jeg da fortælle dig, at min erfaring har vist at jo større en penis er, jo mere elendig er manden som elsker. Ham, der har det store, flotte "julelys", har desværre også ofte holdningen, at det er nok i sig selv, og han bruger derfor slet ikke energi på at mene at en kvinde altså ikke bliver tilfredsstillet udelukkende af en størrelse.

    Du vil erfare, at den størrelse altså ikke har den store betydning, men det har den mand, den sidder fast på.

    Hvis du i stedet bruger energi på, at sanse, nyde, give og tage i den seksuelle akt, så vil også du erfare, at der nok ikke er noget at være desperat over.

    Der findes forskellige torturinstrumenter, du for vanvittige beløb kan købe på nettet, der påstås, at være penisforlængende - og så vidt jeg har forstået, så er effekten - ud over at være meget smertefuld, og muligvis endda voldsomt skadende, at det eneste, der vokser, er hullet på din bankkonto.

    Men - fortæl nu hvor skæv den egentlig er, din alder og hvilken størrelse, du rent faktisk har, så kan det da være nogen kan hjælpe dig.

    .
  • Indstillinger
    15 år, stiv tilstand 8 - 10 cm
  • Indstillinger
    15 år. Så er du jo slet ikke færdig med din udvikling endnu. Der kan sagtens komme flere cm på endnu, men det du har lige nu kan du godt gøre en pige glad med.

    Især når du lærer at din erogene zone ikke udelukkende sidder der, og at en piges erogene zone egentligt slet ikke er skeden.

    Hele kroppen er faktisk en stor erogen zone, men det tager tid at lære - og det vil du også lære efterhånden.

    Jeg ved godt, at når man er meget ung, som du er, så tror man at sex kun er noget, der foregår mens man er helt ung, hvorfor man netop ligger under for, at så skal man have det opmale ud af disse ganske få år og nå det hele på meget kort tid.

    Jeg kan glæde dig med, at du har masser af tid - resten af dit liv - til at udvikle diverse finesser, og også du vil kunne få et godt sexliv, så prøv at se dig selv i øjnene og erkend, at du er som du er, og at det i grunden ikke er dårligt.

    Er du en sød og dejlig fyr, så vil pigerne også gerne være kæreste med dig.

    Jeg ved det godt - for drenge betyder den størrelse alt, men også du vil erfare, at det altså ikke er så vigtigt, som du tror.

    Jeg nævner i mit forrige indlæg både operation og de der penisforlængende instrumenter. Begge dele vil jeg kraftigt fraråde, når du er så ung. Der findes dog nok ikke nogen læger overhovedet, der vil operere på et så ungt menneske, men det andet kan man jo købe på nettet - og begynder du først på det, så vil du med stor sandsynlighed få så store problemer, at det kan ødelægge dit liv. At der findes helt voksne mennesker, der vil byde sig selv noget sådant er deres voksne valg, men aldrig, aldrig til en, der ikke er færdigudviklet.
  • Indstillinger
    Ja du er jo kun 15, rolig nu, den blir større. Havde også selv det problem da jeg var mindre at jeg synes at den var alt for lille, osv. men efter hånden som jeg blev ændre blev den også større. Der er intet der kan hjælpe dig med at få en størrer pik, så giv det noget tid og så kommer det af sig selv.
  • Indstillinger
    Lotte123 - Jeg blev faktisk lidt forarget da jeg læste du skriver at jo større mandens pik er, jo mere elendig er han i sengen.. og at du så længere nede skriver at det ikke er størrelsen det kommer an på.
    Hvis du har erfaret det gennem dit liv, har du bare været utrolig uheldig med mænd.
    Jeg kan fortælle dig (og andre) at min kæreste har en udemærket pik på 22 cm. og at han, på trods af at være så godt udrustet, er en fantastisk elsker og ikke bare tror at det bare handler om størrelsen.
    Efter min mening, sætter du mændende i et meget dårligt lys omkring deres selvtillid.
    Jeg ved godt at nogle mænd mener at de nærmest er enhver kvindes drøm bare i sig selv, men hvem i alverden har dog bildt dig ind at jo større mandens pik er, jo mere selvglad og egocentreret er de?!? Det er jo helt hen i vejret.
    Og jeg har selv fået mange oplevelser nok til at modbevise dit argoment.
    ....

    Og så en lille tilføjelse. Naturligvis er det fuldstændig ligemeget om pikken er lige eller skæv, men nogle pikke er faktisk lige... inkl. min kærestes. Tag lige en ekstra tur i byen og se om du kan finde noget bevis som kan modsige mit argument, for det tvivler jeg MEGET stærkt på!
  • Indstillinger
    Det var så heller ikke det, der var min pointe, men netop at hjælpe en usikker ung mand, der er nervøs for SIN størrelse til at blive mere rolig, så han kunne forstå, at også han kan blive en fantastisk elsker.

    Ja, der findes mænd med stort udstyr, der også er gode elskere - min pointe var, at det altså STADIG ikke er størrelsen, der gør det.

    Prøv en gang at læse denne unge mands problem. Han har da ikke brug for at få at vide, at du foretrækker en stor, og at det er det bedste. Det er det så for dig - men det er det ikke for alle.

    At du kan nedgøre min erfaring, er da imponerende - det ændrer ikke på den.
  • Indstillinger
    Jeg har såmend læst hans problem igennem, og ligesom dig skriver jeg min mening og mine erfaringer.. Du er ikke den eneste herinde som har erfaringer med sex, selvom du nok har de høje tanker om dig selv...
  • Indstillinger
    Jeg synes ikke at du skal være bekymret. Jeg har en b-ven som har en "lille" penis. Og han gir mig noget af det bedste sex. Sex er mange ting og handler ikke kun om "pikken" der er mange andre ting som spiller ind:-) jeg synes ikke du skal være ked af det. Men nemmer sagt end gjort:-/
Log in eller Registrér for at kommentere.