Hjem Lever, nyrer og urinveje Nyresygdomme

Underlige smerter ved nyrerne.

Redigeret 16 januar, 2012, 18:35 i Nyresygdomme
Jeg oplever noget sært med min krop.


Jeg har oplevet, gennem de seneste mdr. at jeg får ondt i den højre side når jeg skal tisse og når jeg er tørstig.
Jeg er ikke sikker på om det nu også ér nyren jeg har ondt i eller omkring, men det er mit gæt for smerten sidder der hvor nyren bør side.
Jeg oplever også, at når jeg skal tisse så skal det være NU ellers har jeg svært ved at holde på det.
Jeg har ikke blærebetændelse og det er ikke en konstant smerte, og egentlig ikke en smerte, som sådan, men mere ømhed og irriterende fornemmelse.

Er der nogle, der vil komme med et gæt hvad der evt. kan være galt og om det er noget "du" vil gå til lægen med?

Kommentarer

  • Hej
    Ja, jeg kender fænomenerne. Det bedste du kan gøre er ikke at overhøre din krops signaler, behov for væske eller at komme af med den igen.
    Hvis det bliver ved i lang tid ville jeg nok vende det med lægen. Mvh. Helle8
  • Hej jeg synes du straks i morgen får en tid hos lægen og får det undersøgt, der må ikke være smerte ved nyrene, de skal bare fungere, tag din temperatur inden du tager afsted til læge, og du skal nok lave en urin prøve hos lægen så vent med at gå på toilet til efter du er kommet til lægehuset, spørg sekratær om engangsbægere. at urinere i , og få dyrket en prøve . evt blodprøve , hvis det ikke viser noget og det stadig er problemer, få en henvisning til scanning. af nyre og urinveje. håber de finder en årsag, god bedring
  • Tak for Jeres svar. Må vist hellere ringe til lægen imorgen :)
  • Velbekom. det er fint. god bedring
Log in eller Registrér for at kommentere.