Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

knæ problem

Redigeret 16 januar, 2012, 07:01 i Fod- og knæskader
Jeg er en pige på 17 år, jeg gik i 9 klasse for snart to år siden, var jeg på skitur og kørte gal og vred mig knæ rundt. jeg kom til læge fire dage efter, hvor jeg blev henvist til herning sygehus, der gik to måneder inden jeg kom ind til en forundersøgelse. Den læge jeg var inde ved sagde det var betendelse jeg havde og jeg vil være rask efter 7 - 8 uger, men efter 8 uger var smerten der stadig og jeg havde den hele tiden, jeg blev så henvist igen herning sygehus smed dem væk 3 gange inden jeg blev kaldt ind, endelig fik jeg så brev fra dem og der ville gå 4 - 5 måneder inden de havde en tid til mig, jeg kom så privat hospital hvor de undersøgt mig og det gik hurtigt men de kunne ikke rigtig give mig noget svar, de sagde jeg skulle begynde til genoptræning det gjorde jeg så, men efter et halvt år stoppede jeg fordi jeg fik at vide jeg havde en brusk sygdom, jeg fik ikke forklaret hvad sygdommen gik ud på, jeg har været til en masse til læge og de giver mig et svar at de ikke kan gøre noget, de kigger ingengang på det har dagligt mange smerter og smerte stillende hjælper ikke.
Hvad kan jeg gøre ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Får du ikke noget smertestillende? Det er ikke altid at man finder problemets virkelige årsag, og kan gøre det rigtige med det samme.
    Jeg håber flere byder ind med forslag. God jagt Helle8
  • Indstillinger
    Tak.
    jeg har fået gigtsmerte stillende 3 gange som gjorde jeg holdt op med spise og derfor stoppede de med at give mig det. de vil ikke give mig noget fordi det ikke hjælper
Log in eller Registrér for at kommentere.