Hjem Sind og psyke Incest og seksuelt misbrug

er misbrugt

Redigeret 22 januar, 2012, 12:12 i Incest og seksuelt misbrug
hej jeg er en gift mand på 30år da jeg var mindre var jeg blevet misbrugt af min bror, og jeg gjorde det også ved min lille bror i nogenlunde samme tidsperiode og nærmere kan jeg simpelthen ikke komme det, hvad angår tidspunkt men jeg har vel været omkring 12-13år og min lille bror ca 5 år og min bror ca 17år, og da min mor er død for nylig er jeg simpelt blevet så negativ sur og trist , og har altid haft humør svingninger, men lige i tiden er det mest negativ , min problem er at jeg godt vidste det var galt da jeg havde gjort det 1 måske 2 gange ved min lille bror og har sagt undskyld til ham mange gange siden, men ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre nu, og har selvfølgelig stor skyldføelse over hvad jeg har gjort men er også sur over hvad der sådan set er hændt mig, er mega bange for hvad der skal ske hvis det kommer ud med mig og min famillie, og ved ikke om det er strafbart det jeg har gjort, måske trænger jeg til at blive straffet, måske jeg er bare så ked af mange ting , og sur sur , hvad skal jeg gøre er ved at løbe tør for livs lyst, er bare mest bange for min familie splites da jeg ud af 5 søskende er den eneste der har haft kontakt de andre søskende da jeg ikke ved hvorfor de ikke kan døje hindanden mer eller mindre, og bange for at min kone skal gå fra mig hvis hun for det at vide

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.