Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Vejrtrækningsproblemer

Redigeret 5 januar, 2012, 19:24 i Astma
Hej mit navn er Magnus og jeg er 15 år. Fik for godt 2 måneder siden - ud af det blå - rigtig irriterende vejrtrækningsproblemer. Har haft det før ( sidste år ) men der var det der kun en enkelt uge. Så jeg begyndte selvfølgelig at bekymre mig lidt, troede måske det var Astma. Jeg var til lægen med det sidste år, og hun beskrev det som Inappropriate Respiration. Men tænkte bare om det var almindeligt kendt, og om der isåfald er noget man kan gøre ved det. Tak

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej magnus den læge du har været ved tror vist ikke rigtigt på du fejler noget, hvis du slår det første ord op, kan du læse hvad det står for, og med danske ord ikke noget der svare til sandheden, men om lægen mener at det er psykisk er jo ikke til at vide, men jeg synes du skal få lavet test hos en anden læge, eller kontakte www.larslolk.dk og fortæl hvilke ting du har problemer med at ingen tager dig alvorligt. måske han kan få lægerne til at forstå. prøv at se hvad du har i dit hjem, det er her i jule måneden du bliver syg, det kan være jule træet., appelsiner, nødder, vin, eller pafume eller sæbe, mange gæster, prøv at skrive ned hvornår du plejer at få vejrtræknings besvær , er der sterinlys tændt. der er mange ting der kan give vejrtrækningsproblemmer. og mange reagere her ved jule tid med overfølsom hed. måske er det det din læge mener, at det i den forstand har en sådan diagnose, som ikke har noget med sandheden at gøre. eller ikke kan måles. prøv at købe høfeber medicin i håndkøb , men tale lige med apoteket først. om du må få det. det kan være det er høsnue eller høfeber du har lidt af. og reagere her til jule tid. undgå de ting du ikke kan tåle. hej
Log in eller Registrér for at kommentere.