Hjem Muskler, led og knogler Fod- og knæskader

min knæ passer ikke?

Redigeret 4 januar, 2012, 17:24 i Fod- og knæskader
Hej! Jeg er en 16 årig pige der har en del problemer med mine knæ,
Jeg har tendens til at dreje mit underben, altså sådan at min knæskal glider en smule ud. Der sker ofte hvis jeg løber eller laver en forkert bevægelse.
jeg gik til min læge hvor jeg fik en fysioterapeut... Jeg har indtil nu skiftede terapeut en del gange. Jeg har også været i kontakt med hospitalet en gang hver tredje måned for atholde øje med mine fremskidt. Derud over har keg fået en MR- scanning, og skiftede terapeut endnu en gang. Han fandt ud af at der var en chance for at jeg manglede en del af min knæskal, hvis man kan sige sådan. Jeg magnler muligvis den knogle der skal forestille at klonke ned, sådan at knæet 'sidder fast'
da jeg så møder op på hospitalet for at vide hvad der så skal se, vil de sende mog til endu en ny terapeut. Da jeg forlod hospitalet var jeg både ked af det og rasende. Jeg kunne ikke gøre det endnu en gang og måtte altså skrive til dem jeg ikke kunne mere, og heller ville havde en operation de hav tilbudt mig. Da jeg ikke kunne få mig selv til at møde op, har de ikke skrevet til mig siden. Jeg vil så gerne fuldende det da jeg ikke vil give op er træt af at blive drillet med at jeg aldrig deltager i noget fysisk. Jeg tør simpelthen ikke at kontakte dem for hjælp igen. Jeg er alt for flov! Hvad fanden skal jeg gøre? Jeg er helt ude af den,

Kommentarer

  • Hej det lyder til at du sammen med dine forældre sammen skal gå tilbage til din alm praktiserende læge og få en anden og ny henvisning til evt operation hvis det er det du har besluttet dig for. men synes du inden du får en operation og få at vide hvad dine muligheder bliver med en operation, og uden den hvad er en fordel. måske en operation ikke giver dig mere mulighed for fysisk træning, det skal du have klar svar på inden du gør noget, så må dine kammarater stoppe med at drille dig, har du ikke fortalt dem hvorfor du ikke løber mm, du er nød til at sige hvorfor du ikke kan . så må de stoppe , men lad være at lytte til dem hvis de driller dig. og prøv at være lige glad, eller være med så meget du kan, så de ikke har noget at grine af. held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.