Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

3 cm lille penis

Redigeret 1 december, 2014, 04:23 i Åben debat for mænd
Hej allesammen

Jeg er en dreng på 15 år, der kun har en 3 cm lang penis i afslappet tilstand, og når den er erigeret, er den 7-8 cm lang. Jeg synes bare den er for lille, for de andre drenge, i min klasse har lange penisser, har jeg set. Jeg er helt færdig med det andet i min pubertet. (skæg, hår på kroppen, sæd produktion osv.) Jeg fik skæg som 13 årig, og jeg producerede sæd, da jeg var 9-10 år gammel, og min stemme gik i overgang, da jeg var 12-13 år gammel. Hvis det er, duer Vimax pillerne så eller en penis operation.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Ja det er jo ikke det der syner af meget.....
    Men hvordan er din fysik?
    Er du tynd og ranglet? normal størrelse.... eller rigtigt godt i stand?
  • Indstillinger
    Min fysik er ikke ligefrem den bedste, og jeg har en normal størrelse krop.
  • Indstillinger
    Hej mathias jeg synes du skulle tale med en læge, om det. men jeg tænker du stadig har 3 år inden du er en udvokset mand, så at din penis stadig kan nå at få den rette længde på de tre år, og også efter de 18 forandre penis sig i tykkelse og måske længde, så jeg tænker der ikke er så meget at være bekymret for. du er tidligt blevet kønsmoden. du skal ikke måle penis i sammen trukken tilstand der har alle en lille penis, men i stiv tilstand eller normal slap. Prøv at tale med din far måske han har prøvet det samme som du er igennem nu. vores sexuelle udvikling følger ofte vores gener arvligt, så nogle i din familie kender måske også til det som du tror er meget unormal. men spørg også lægen hvis det ikke ændre sig langsom, det med operationer er ikke en god løsning for flertalet, den bliver nok længere, men du kan risikere den giver smerte eller ingen føelse, og måske ikke kan bruges. så heller have en mindre der dur, der kan give dig orgasme. og du ikke bliver ulykkelig over det andet. det er ikke størelsen der kommer an på. det er dig som menneske der betyder noget, og hvis du er en rar og charmerende person, vil du også blive lykkelig og til freds og acepteret af andre med det du har og står for. lige nu tror dine kammerater åske det er størelsen det kommer an på, men det er det ikke det er personen s indhold der betyder noget. og kærligheden, omsorgen den person kan give fra sig. så tænk med hjertet , ikke med penis. held og lykke
  • Indstillinger
    Hej
    Du skriver at din fysik ikke er den bedste....
    Mener du at du er godt i stand?
    Hvis ja.... Så næste gang du finder målestokken frem, så skal du lige lære den rigtige måde at måle penis på..
    Du lægger linialen oven på. og presser den ind mod maven... sådan lige over hvor penis går ind i kroppen... Der kan godt gemme sig nogle centimeter...
    Husk at fraregne det første stykke af linialen, hvor der ikke er målestreger...
    Hvis du på nettet ser billeder af mænd med næsten ingen penis, blot noget krøllet hud inde ved kroppen, så er de ofte svært overvægtige...
    Ikke at den bliver mindre, men der er meget af den indenfor...
    Jeg går selv og gemmer nogle cm på den måde....
  • Indstillinger
    Ja man kan godt sige, jeg er lidt i godt stand, og jeg har prøvet, det du forslog, og der gemte sig 2 cm, så i alt, er den på 5 cm. Men jeg synes stadig, det er for småt til en 15 årig, og ifølge gennemsnittet burde en penis i min alder være omkring 7-10 cm lang.
  • Indstillinger
    Jeg havde også en lille penis på 5 cm helt til jeg blev 18, så vent du og se.
  • Indstillinger
    Ting tager tid, og når du er 15 er du altså ikke færdig med at udvikle dig endnu. Don't worry :)
  • Indstillinger
    Hej Mathias

    Da der er gået nogle år ville bare gerne høre om hvordan det går nu.
Log in eller Registrér for at kommentere.