Hjem Ældre Åben debat for ældre

Jeg har afprøvet kolloidt sølv

Redigeret 17 november, 2016, 11:16 i Åben debat for ældre
og vil gerne fortælle om det, men find det på www.dsgnet.dk.
Jeg har fået det bedre med mine ben. Tæerne føltes sovende, men er i bedring efter at jeg har afprøvet dette middel. En teskefuld 2 gange om dagen, gurgles, men brug hætten som mål, må ikke komme i forbindelse med metal.
Ligeledes er jeg kommet af med en irriterende neglesvamp. Den er ellers standhaftig. Tilfælde ? Gå ind og læs om det. Alle vi ældre kan have glæde af at prøve det - tror jeg virkelig. Men meld tilbage.
«134567

Kommentarer

  • Her er et uddrag


    Kolloidt Sølv

    Hvad er Kolloid Sølv?
    Kolloid Sølv fremstilles med en højteknologisk, elektro-kolloidal metode, hvor små sølvpartikler (med 15 atomer og derunder), bliver elektrisk ladet, bundet til et proteinmolekyle, og fastholdt i en ”svævende” position i demineraliseret, destilleret vand. To sølvelektroder nedsænkes i destilleret vand. Derpå ledes elektrisk strøm igennem sølvelektroderne under vandet. Herved skabes der i vandet, imellem elektroderne, et magnetisk felt, som bevirker at små partikler fra sølvelektroderne frigøres til vandet og samtidig oplades. Alle sølvpartiklerne har samme elektromagnetisk ladning, og vil derfor frastøde hinanden. Denne frastødning bevirker, at sølvpartiklerne bliver fastholdt i en ”svævende” tilstand i vandet.

    Ovenstående fremgangsmåde er meget identisk med den man anvender, når man skal galvanisere et ædelmetal over på en genstand, bortset fra, at fraværelsen af genstandens overflademolekyler, som skulle modtage de ladede partikler, i dette tilfælde, får dem til at ”sætte sig” i vandet i en kolloid spændingstilstand. Den elektriske ladning er stærkere end tyngdepåvirkningen, så sølvpartiklerne forbliver svævende i vandet. På længere sigt vil de dog miste noget af deres kraft, og begynde at synke langsomt nedad, p.gr.a. tyngdekraften. På et tidspunkt vil alle sølvpartiklerne være sunket til bunds, og der er ikke længere tale om en ”kolloidal” opløsning.

    Kolloidkemi er en proces, som ændrer den molekylære struktur af et stof, uden derved at ændre stoffet selv. Et kolloid består af bitte små partikler, som har en diameter på 0,1 – 0,001 Mikron, (1/1000 mm), og som bliver fikseret i forskellige former for medier. Partiklerne er større end de fleste molekyler, men dog så små, at de kan optages i levende celler i den menneskelige organisme. Mange kendte produkter bliver fremstillet af kolloider. F.eks. gummi, blyindfattet glas, sæbe, og plastic.

    Hvorfor bruge Kolloid Sølv?
    Kroppen, som består af billioner af celler, kan optage denne livskraft (elektricitet/elektromagnetisk energi) fra kolloidale mineraler og metaller, som vi normalt får gennem den mad vi spiser. Kolloider er tillige en vigtig aktør i fordøjelses- og ekskretionsprocesserne i den menneskelige organisme. Alt liv befinder sig i en kolloidal tilstand. Før end nogen som helst føde eller medicin kan blive optaget i kroppen, må den ændres fra et krystalloid til et kolloid.

    Positivt eller negativt ladede sølvpartikler er den bedste og mest effektive kolloidale form. Ifølge nogle kilder er en koncentration på 3-5 til 40 per 1.000.000 dele (ppm) anbefalet som den mest ideelle Kolloidal Sølv. Imidlertid har det vist sig, at den mindste størrelse partikler (målt i mikron), kombineret med en meget høj spænding, giver remediet en mere gavnlig effekt. For Kolloid Sølvs vedkommende har forskning vist, at mere ikke nødvendigvis betyder bedre effekt. Tværtimod synes det modsatte at være tilfældet. Mindre koncentrationer giver på sigt en øget effekt.

    Sølvpartiklerne i Kolloid Sølv skal måle 0,1-0,001 mikron i diameter for at virke effektivt imod mikroskopiske vira, patogene bakterier, svamp og andre mikrober. Da sølvpartiklerne er elektrisk ladede, er de i konstant bevægelse og kan bevare deres kraft i adskillige måneder og år. Kolloid Sølv bliver ikke påvirket af tyngdekraften, fordi partiklerne besidder en uniform positiv eller negativ ladning, som får dem til at frastøde hinanden. Væsken vil derfor konstant være homogen. Det vil altså ikke være nødvendigt at omryste det før brug. Kolloid Sølv indeholder ingen kemikalier, proteiner, emulgeringsmidler, stivelse eller nogen anden form for tilsætningsstoffer.

    PH- værdien for Kolloid Sølv er på ca. 6,5 og remediet er helt farveløst eller har en bleg gylden farve. Produkter der er Guldfarvede, grønne, sorte eller brune indikerer, at der her er tale om en væske med en forøget partikelstørrelse, som kan medføre en forringet effekt og tilmed frembringe symptomer på sølvforgiftning. Farven kan også afspejle koncentrationen af sølvpartikler såvel som tilstedeværelsen af giftige eller harmløse tilsætningsstoffer. Men Kolloid Sølv er i sig selv fuldkommen harmløst.

    Det er ugiftigt, skaber ikke afhængighed og har i øvrigt ingen bivirkninger overhovedet. Kolloid Sølv kan ikke skade leveren, nyrerne eller nogen af de vitale organer i kroppen, og man kan ikke overdosere. Det er helt ufarligt for gravide og ammende kvinder, og det fremmer endog fosterets udvikling og gør fødselen, og tiden herefter, langt lettere for moderen. Kolloid Sølv er lugtløst, smagsløst, mildt, og er uskadeligt for hud og øjne. Det indeholder ingen frie radikaler. Endvidere fremmer det alle fordøjelsesprocesser uden at give bivirkninger.

    Kolloid Sølv behøver ikke at blive opbevaret koldt, men skal holdes væk fra sollys, da det er lysfølsomt. Undgå at udsætte det for strålevarme, eller stærke lugtpåvirkninger, og beskyt Kolloidal Sølv imod magneter, og magnetfelter.
  • også jeg bruger kolloidt sølv dette hjælper mod neglesvamp og spray det i halsen hvis man er ved at få halsbetændelse så er det hurgtigt overstået inden jeg skal bage sprayer jeg bordet for det tager bakterier men det gør bio citridal også det er rigtig gode produktermed venlig hilsen birthe andersen
  • Det var da skægt, at nogen pludselig svarer på dette indlæg.
    Siden nytår har jeg haft forskelligt at slås med, se under andet nyt indlæg fra mig. Nu tør jeg pludselig overhovedet ikke bruge noget som helst alternativt, men måske jeg alligevel skal gå igang med sølvet igen, hvilket jeg ikke har gjort siden sidste sommer.
  • Jeg har i mange år behandlet hele vores familie med sølv,vi har så gode erfaringer,med det at vi slet ikke vil undvære det.

    Halsbetændelse-influenca-helvedes ildmm. Doseringen er alt for lille,har du virkelig problemer,som virus-bakterier-candida mm.
    Så er den dosering som man anbefaler alt for lille,det vil tage evigheder inden du får nogen resultater,vi har brugt det i 4 år,og ved at skal du have resultater,her og nu,så skal du bruge 2 dl 3 gange daglig den første dag,for at få nogen virkning,derefter 1 dl 3 gange daglig indtil dit problem er væk.
    Kroppen skal have de store mængde for at starte bekæmpelsen med det samme.
    Den skal opbevares mørkt da den er lysfølsom,den kan godt stå i køleskab.
    der står ingen steder at den ikke må det.der er så mange meninger om dette
    og nogen er klogere end andre,men de har ikke læst det ordentligt igennem,så er der dem der lytter til alle negative meninger.
    MVH
    Børge Baltzer
  • Så store mængder, er det rigtigt skrevet - altså deciliter ? Så kan man jo bruge en flaske hver dag?
  • Det skal man ikke,jeg skriver 2 dl 3 gange dagligt den første dag,derefter en dl 2-3 gange dagligt indtil problemet er væk.

    Man skal jo ikke drikke det resten af livet,kun når der opstår problemer

    som influenca eller virus og Bakterier.

    Mvh
    Børge Baltzer
  • Kolloid Sølv

    Når Kolloid Sølv er så effektivt til behandling af neglesvamp og halsbetændelse, så er det fordi det er så tilpas giftigt.
    Kolloid Sølv indeholder sølv, der er et tungmetal, som vi normalt ikke har i vores krop.
    Der er mange skrøner om tungmetaller, og det synes at være overset, at både guld og sølv også er giftigt, idet de har samme kemiske reaktionsmønstre som bly og kviksølv, om end de er langsommere reagerende end disse.

    Man kan også udvikle allergi overfor et tungmetal, hvilket kræver helt specielle diagnostiske metoder, som endnu ikke er kendt i Danmark.
    Har man dog udviklet en allergisk reaktion som følge af hudkontakt, så vil en sådan allergi kunne påvises ved en hud-prik-test.

    Mange tungmetaller trænger igennem huden, så heller ikke udvortes brug af Kolloid Sølv er sikkert.

    Nanopartikler er kendt for at lave ”huller i” blod-hjerne-barrieren, hvorved uhensigtsmæssige stoffer f.eks. tungmetaller kan trænge ind i hjernen.

    Mange tungmetaller opholder sig kun kortvarigt i blodet, indtil de enten bliver udskilt eller deponeret i indre organer.
    Derfor kan man for mange tungmetallers vedkommende først sige noget om personen har været forgiftet, når livet er slut og personen obduceres.
    Tungmetaller deponerer sig gerne i hjernen.

    Mit råd er, at man skal holde sig langt væk fra Kolloid Sølv.
  • Jeg ved ikke hvor du har alt det med tungmetaller, fra. Hvor har du dog hørt den slags.
    Hvis det var rigtigt,så skulle alle os der har brugt det,igennem 4 år være så forgiftet af tungmetaller,Koloid sølv er nemlig begyndt at komme frem igen,det er et sandt mirakkel,jeg har masser af dokumentation for det.

    Du har aldrig hørt om nogen der er blevet syg af at bruge det,det er lige modsat,dem der kommer med disse påstande,må være ansat,i Medicinal industrien,Du tror åbenbart mest på det Lægerne propper i folk.

    Har du nogensinde hørt om nogen,der er Død af at indtage Kosttilskud eller

    har intaget homøopatisk Medicin.

    så den artikkel du har lagt ind her,den er så misvisende.Du har slet ikke sat

    dig ind i viden om koloid sølv.

    MVH
    Børge Baltzer
  • Litteratur om kolloid sølv.

    Her er lidt litteratur om kolloid sølv (på svensk kolloidalt silver, på engelsk colloidal silver)

    Svenske links af professorerne Åsa Melhus og Lars D. Hylander
    http://ec.europa.eu/research/environmen ... 906_en.pdf
    http://sverigesradio.se/sida/artikel.as ... el=4048047

    Engelsksprogede links:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Medical_uses_of_silver
    http://nccam.nih.gov/health/silver/

    Viden om allergi overfor tungmetaller se: www.MELISA.org

    Ellers vil jeg henvise til litteratur om tungmetallers kemi eller til at spørge en biokemiker / kemiingeniør / kemiker til råds.
    Eller til deltagelse i internationale kongresser, hvor emnet debatteres.

    Læs og døm selv.
  • Jeg er så en af dem der "fandt" sølvvandet fornylig og ville afprøve det...men efter en uges brug havde jeg voldsom kløe over hele kroppen og stoppede så igen.

    Kløen aftog langsomt igen over et par dage.

    Er der nogle der ved om når man har kraftig nikkelallergi, så kan udvikle det når man tager sølvvandet?

    Det lignede nikkelallergi næsten over i nældefeber med den voldsomme kløe i tilkøb :-(

    Min datter (21 år) gik også igang med det, men måtte også stoppe igen på grund af samme bivirkning....

    Så her i huset skal der ikke tages mere af det sølvvand..desværre...for havde ellers hørt og læst så meget positivt om det.
Log in eller Registrér for at kommentere.