Hjem Sport, motion og ernæring Åben debat om overvægt

Slankepiller

Redigeret 31 august, 2017, 08:52 i Åben debat om overvægt
Hej... Jeg er lige begyndt på nogle slankepiller, hvilket jeg aldrig har prøvet før.. Dem jeg er begyndt at tage hedder NUVORYN.. Ville bare høre om der var nogen der ved om de er okay at tage, og ik er farlige ?? Der står det er naturlige ting som er i dem.. Jeg har det også fint men føler min vejrtrækning er lidt tung, er det normalt når man tager slankepiller ??? Vh kia
«13

Kommentarer

  • Hvis produktet er så fantastisk, som det beskrives, så kan det jo undre såre, at det ikke har været hovedhistorien i samtlige nyhedsmedier.

    Jeg vil foreslå dig at gå ned på apoteket og bede en farmaceut fortælle dig, om der er skadelige ting i det her.

    Især bør du være opmærksom på de bivirkninger du allerede mærker til. De fleste af disse fantastiske midler er jo vanddrivende, hvilket bestemt ikke er godt for kroppen,tvært i mod - for meget vandrivende er direkte livstruende - men bevares, da det meste af vores krop jo er væske, så vil man tabe sig sig, hvis man driver væsken ud af den.
  • Tak for dit svar.. Vil prøve og ringe til min læge imorgen :)
  • Nu var det sådan set ikke lægen, jeg foreslog, men - det er da et ganske udmærket sted at starte, især hvis det er en betydelig overvægt, du skal af med, for så bør du have lægen med på råd - og ikke nogle suspekte piller, du har fundet på nettet.
  • Fik du snakket med lægen i dag?
    Er lidt spændt at høre hvad han/hun sagde, da jeg selv overvejder at begynde på pillerne. :-)
  • det er spild af penge. Slankepiller virker slet ikke og det er lige meget hvad mærke det er, det piller er ikke sundt for kroppen. den eneste måde som virker er at træne og sund kost det virker 100% i stedet for at det slankepiller der lover at man bliver slank på 30 dage det er urealistisk
  • Efter at have taget et kig på indholdet i disse piller, er det hurtigt at konkludere, at det er markedsføringen der skal sælge dem. Pillerne indeholder urter, der er kendt for at være såkaldt fedtforbrændende, ydermere også en urt der siges at skulle skabe øget sexdrift (Damiana).

    Tager vi et kig på en af urterne, eks. grøn te, hvor flere studier tyder på, at stoffet epigallocatechin gallate har en positiv virkning på fedtforbrændingen. At fedtforbrænding øges ved indtag af grøn te, er en rimelig og velkendt påstand, men at markedsføre det som, i dette tilfælde, en del af et slankemiddel, er på ingen måde holdbart. Ønsker man forhøjet lipolyse, af en sådan kaliber, at man rent faktisk oplever en forskel, bevæger vi os over i thyroid hormoner (T3, T4), hvilket bestemt ikke er anbefalelsesværdigt!

    En slankekur bør køres clean, uden utallige forsøg på at finde smuthuller, ved at lade sig forføre af såkaldte 'vidunderprodukter', med dertilhørende yderst forførende markedsføring. En slankekur er et spørgsmål om vilje, ændring af vaner, samt den rette vejledning af en kyndig.

    Hold dig fra 'mirakelmidler', der lover ting de ikke kan holde. Brug hellere tiden på at blive mentalt klar, til at tage de ændringer et varigt vægttab kræver.

    Note: Intet tyder på, at pillerne er direkte sundhedsskadelige, umiddelbart virker ingredienserne harmløse. I min optik, er der dog absolut intet der taler for, at du fortsat bør tage pillerne, det skulle lige være i tilfælde af, at du oplever et motiverende placebo.

    Du er velkommen til at kontakte mig, såfremt du ønsker råd og vejledning angående ovenstående.
  • hej
    jeg har også prøvet Nuvoryn slankepiller i 6-7 uger og uden resultat. Jeg synes at jeg har taget på( start 83 nu 85 kg). Jeg spiser sund mad med maser grønsager og mageret kød og er lidt aktiv i hverdagen.
    Jeg har skrevet til dem der sælger produktet, som utilfreds kunder, og vil have mine penge tilbage til de 3 pakker jeg har bestil. Men fik svaret tilbage at jeg må kun få refusion for de uåbne æsker.Jeg er lidt ked af det og vil ALDRIG bestille nogen lignede.
  • Jeg er også startet på de novoryn og tabte 3 kg på de første 4 dage, nu tager jeg kun 1 pille om dagen, ellers kan jeg ikke sove om natten.men skal vænne sig til koffeinen, men så må man jo bare gøre ekstra rent til uroen er ovre. Håber at tabe mine overflødige kilo da jeg har lavt stofskifte og ikke kan få t3 af min læge, så må man jo forsøge sig frem.
  • Jeg har skam prøvet xenical, men de gør jo bare det at hvis du spiser noget der er fedt i så skal du på toilettet, det er der ikke noget slankende i for mig, jeg spiser næsten aldrig noget, og slet ikke noget der er fedt i .det er jo mit stofskifte der kører på lavt blus og det tror jeg desværre ikke xenical kan gøre noget ved, men det kan nuvoryn, da de sætter stofskiftet i vejret, og det er lige før jeg har det bedre når jeg tager dem, end når jeg tager euthyrox. Men tak for svaret
  • Jeg er så træt af at høre om alle de slanke piller der ikke virker "efter alle slanke freaks mening". Har I prøvet dem NEJ og I ved ikke hvad I snakker om. Det at være for stor, er ikke bare et spørgsmål om at tage sig sammen. Det kan være en vanskelig proces. Nogle af os, kan ikke bare lige klare det med motion. Eller lukke munden og æde mindre. Derfor kan et produkt være mere værd for en person, hvor andre ikke mærker noget. I forbindelse med Liposol eller Glycol så VIRKER det. Altså på mig. Jeg træner med Zumba 3 gange i ugen, sammen med gå ture og andre daglige øvelser. Jeg bor sammen med en meget trænet mand, derfor er vores kost foroldsvis sund. Forholdsvis fordi vi en gang imellem tillader os lidt godt. Men jeg har ikke kunnet tabe mig. Har kæmpet i over et år, fra 1. januar og til nu, er der røget 4 killo. Min dagligdag er den samme, så det må være pillerne der har sat skub i vægttabet. Nu kan jeg endelig begynde at se lyset i den anden ende OG DET MOTIVERE. Så prøv jer frem, så længe det er lovlige produkter. og I andre luk ..... i hvis I ikke ved hvordan det er at være for stor.
Log in eller Registrér for at kommentere.