Hjem Sex & samliv Seksuel debut

mANGLENDE UDLØSNING

Redigeret 13 september, 2011, 18:22 i Seksuel debut
Efter et aktivt sexliv med 1- 2 orgasmer om ugen har jeg nu midt i 60-erne svært ved at få udløsning selv om jeg får rejsning. Det påvirker humøret og går på den måde også ud over min søde kone.
Er det normalt i min alder.Hvad kan man gøre? Jeg kan godt få udløsning ved onani!
Den halvgamle

Kommentarer

  • Jeg finder det en anelse fornøjeligt, at du har valgt at sætte dit indlæg inde under "seksuel debut"?? :-)

    Men - jeg synes bestemt, du skal tale med din læge om det her problem, for det er da muligt, der er noget at gøre ved det.

    Så vidt jeg læser dit indlæg, så kan du sagtens holde rejsningen - du får bare ikke udløsningen ved samlejet, men det gør du ved onani. Du kan således stadig tilfredsstille din kone? Din udløsning er jo ikke nødvendig for hendes orgasme. Hvad med om I så indfører at du - eller hun - afslutningsvis onanerer dig til denne udløsning? Så er I stadig sammen om den seksuelle tilfredsstillelse og kan derfor stadig både nyde og give, hvilket vel er det optimale ved samlivet?

    Det vigtigste er vel at I er sammen om dette her og sammen prøver at finde en løsning, der er god for jer begge, og selv om du nu er kommet lidt op i årene, så er det jo ikke for sent at finde nye metoder i sexlivet, der kan gøre det bedre for jer begge to.

    Min mand og jeg er også på vej der op ad aldersmæssigt, og for nogle år siden blev min mand opereret for en krummerik, og det har efterfølgende betydet, at hans forhud er blevet lidt for stor, hvilket er gået meget ud over hans følelse og dermed præstation. Desværre blev han frarådet at få foretaget en omskæring, da han mødte op på sygehuset til den planlagte operation, da man ikke kunne love at det blev bedre, og slet ikke kunne love, at det ikke blev værre, så den risiko turde han ikke løbe.

    Vi har nu fundet på noget med en penisring og forskellige andre hjælpemidler, og på den måde fået løst problemet.

    Så ud over, at du naturligvis først og fremmest bør gå til læge og finde ud af, om der kan gøres noget rent lægeligt, så vil jeg foreslå dig og din kone at kigge lidt på eventuelle hjælpemidler i form af alle de mere eller mindre spøjse former for sexlegetøj, der kan hjælpe jer på vej igen.
  • Hej hansan1 du skal straks tage til din læge og få taget en blodprove med dit prostetata tal , væsken til udløsning bliver lavet i prostata kirtlen og du er 60 år kan du have problemer i prostetata, forstørret eller kræft der. det er der mange mænd der har. og få undersøgt ved scanning . Det er ikke så rart. men hvad gør man ikke hvis man er syg , håber det bedste for dig .
Log in eller Registrér for at kommentere.