Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Svie efter udløsning

1246789

Kommentarer

  • hej.. jeg har haft præcis samme problem, som i andre, on/0ff i 20 år. Jeg kan heller ikke få hjælp hos lægen. Jeg har dog konstateret, at i mit tilfælde er der en klar sammenhæng mellem indtagelse af alkohol og svien. Hvis jeg f.eks. har indtaget bare 1 øl og derefter har sex/udløsning, så opstår alle de omtalte symptomer. Hvis jeg ikke har indtaget alkohol opstår problemet ikke så ofte, men kan dog opstå alligevel. Jeg har også oplevet en sammenhæng med for stor indtagelse af kaffe. Altså tror jeg i mit tilfælde, at der er en form for åbning/sår, der kan påvirkes at den væske man indtager. Jeg har i enkelte tilfælde fået et "anfald" uden at have fået udløsning først. Hvor jeg blot har tisset, efter at have drukket en øl. Hmmm
  • Er det der ciprofloacin ikke et antibiotika?
    De plejer da at være flere dage om at virke.

    Hvor får man fat i det?
  • Hey Alle,

    Jeg tror jeg lider af samme problem og dog.

    Det adskiller sig på følgende punkter.

    - Kommer ikke umiddelbart efter.
    - kan komme op til en dag efter
    - vare i flere dage med konstant svie
    - Penis hoved og yderste del af forhud bliver helt rødt og ømt (Sviende/brændende)

    Nogen der har nogle ideer til om det er det samme eller hvad det er??
  • Hvis du ikke bruger kondom, kan det være at dine slimhinder simpelthen ikke bryder sig om kvindens safter...
  • Jeg har forsøgt at kontakte en professor i urologi hos Odense Universitests Hospital, for at høre om han kunne hjælpe mig videre - eventuelt henvise til nogen, men han afviste mig desværre. Æv.
  • Jeg bad selv om at prøve de der ciprofloacin

    MÅ jeg høre hvor lang tid i har det af gangen, er det 1 døgn eller 2 døgn og hvad gør i når i skal sove ?
  • vi ku da næsten lave en klub haha!
    Jeg har præcis det samme, ville også godt vide hva det var efterhånden, for det ik det rareste at gå rundt og være tissetrængende hele tiden efter, dog er det sjældent det sker for mig efterhånden, men prøv bagefter i har ., gjort jeres ting, at gå på toilettet, slap helt helt af i kroppen og bare lad det komme ud af sig selv.. Altså tis. Det plejer at hjælpe.
  • Nu har jeg læst hele tråden igennem...
    Flere forskellige ting som i fortæller om....
    Men en fæl ting er fælles for mange..... En meget fæl ting...

    I sidder på wc i halve timer... Det i sig selv er ikke så galt...
    Men når der skal tisses... så op og stå....
    Det er den eneste måde at få tømt blæren på
    (det gælder også piger...)
  • Der er nogle der inde på noget med prostata....
    En der syntes det hjalp at være skidetrængende...
    Det at tarmen er godt fyldt, giver et tryk på prostata...
    prøv med noget prostatamassage.... Det kan tømme sædblæren..
    Hvis du ikke slev kan nå med en finger eller få din partner til at hjælpe, så skulle der være en god ting her:
    http://www.mandensgpunkt.dk/gpunkt.html
  • Så gå dog til lægen, mennesker! Hva faen sidder i dog her og ævler for i 7 lange sider og kommer med hjemmestrikkede teorier for? Få dog gjort noget ved det, eller søg i det mindste en proffessionel afklaring!
Log in eller Registrér for at kommentere.