Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Min kæreste får ikke orgasme ..

Redigeret 28 juni, 2011, 04:02 i Åben debat om sex
Hej,
har haft en kæreste i over 2 år nu, og vi har haft samleje rigtig mange gange, men har ikke givet hende en eneste orgasme. ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre har prøvet næsten alt, og spurgt til hvad jeg skal gøre, men hun siger hun ikke selv ved det

tak på forhånd,

Kommentarer

  • "samleje rigtig mange gange".

    Det er langt fra alle kvinder der kan få skedeorgasme, altså orgasme ved at have samleje.

    De fleste har brug for stimulans af klitoris også.

    Har I ikke en masse sex før det egentlige samleje?
    Kan hun få orgasme der?
    Kan hun få orgasme når hun onanerer?
  • Som Inge og Sten Hegler i sin tid sagde, så handler sex mere om det, der sker mellem ørerne end det, der sker mellem benene. Derfor kan der være tusinde grunde til, at din kæreste ikke får orgasme og det er kun hende selv, der kan finde frem til de svar. Måske med professionel hjælp, hvis det er et stort problem for hende.

    At det er et problem for dig, at hun ikke får orgasme, er jo ikke ensbetydende med, at det er et problem for hende - eller også bliver det måske et problem for hende, fordi det er et problem for dig. Men det er sandt at sige ikke dit problem. Så jeg vil foreslå, at hun selv laver et indlæg her på debatten, så hun måske kan blive sporet ind på, hvad det handler om for hende.

    KH Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.