Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

kan man have samleje uden problemmer uden forhud tilbage?

Redigeret 21 juli, 2011, 16:27 i Åben debat om sex
hej, jeg er en dreng på 16 år som stadig ikke kan trække min forhud helt tilbage jeg har været sammen med min kæreste i snart 2½ år og derfor har vi valgt at det er ved at være tid til samleje, men jeg er så meget i tvivl om jeg kan det når jeg ikke kan trække min forhud helt tilbage? jeg har ikke rigtig løst til at snakke med mine forældre om det da jeg mener det vil være lidt pinligt håber virkelig nogen kan hjælpe

og et andet spørgsmål.

er det noget man klare hurtigt ved lægen?

//pollencomvet1

Kommentarer

  • Det kan være, at det vil gøre ondt på dig.

    Jeg vil tro, at du kan få noget creme af lægen som kan "løsne" det.
  • okay, tak så må jeg jo hellere søge læge ;)
  • Det syntes jeg, at du skal gøre :)

    Du kan evt. tage et billede med din mobiltelefon af hvor langt tilbage du kan trække den.
    Så kan lægen nok bedre vurdere hvad der kan gøres.
  • Det sker at det kan hjælpe med cortison creme.. Der går noget tid med daglig behandling..
    Men det kan også være at der skal et "dorsal snit" til... så bliver åbningen større..
    En rigtig omskæring vil også hjælpe..
    Begge operationer vil kræve en 2-4 uger uden sex... heller ikke onani...
  • I starten af mit og min kærestes forhold kunne han heller ikke trække den tilbage. Det kan han i princippet stadig ikke, men den bliver automatisk trukket ned under sex. (;
    Udover nedsat følelse, havde han ingen problemer, medmindre forhuden satte sig fast halvt ned på pikhovedet.
    Personligt ville jeg nok sige en læge skulle se på det, det kan være han har gode indput. Men vil dermed fastslå, at du sagtens kan have et 'normalt' og dejligt sexliv selvom den ikke kan trækkes tilbage. (;
Log in eller Registrér for at kommentere.