Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Besvimelse

Hej. Det sidste halve år har jeg, besvimet dagen efter byturen. Jeg har været udvilet og har det sådan okey - måske lidt tømmermænd.
Men jeg har besvimet op til 7-8 gange, jeg kan ikke finde ud af hvad der gør at jeg besvimer.
Den anden gang det skete, gik den helt galt. Jeg havde været i byen med nogle veninder og dagen efter skulle jeg over til en af mine veninder, hvor jeg besvimede 2 gange ude på deres toilet. Da jeg blev hentet af min mor besvimede jeg ude på gårdspladsen.
Jeg fik afvide af min mor at jeg lå med åbne øjne, kastede op, havde kramper og var fuldstændig væk. Jeg reagerede først da min mor tog fat i mig. I første omgang troede min mor at jeg lavede sjov - men så kunne hun godt se at den var helt gal. Da jeg kom hjem besvimede jeg yderligere 2 gange.

I søndags besvimede jeg også ude på toilettet her hjemme og smadrede toiletrulleholderen, da jeg faldt ned i den :/

Jeg kunne godt tænke mig at i måske havde et svar på hvad det kunne være. For er rigtig bange for at jeg skulle falde om igen :(

Fra Kerstine.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du skal gå til din læge og få undersøgt dit hoved med MR og CT scanning snarest mulig inden du kommer mere til skade. der kan være flere grunde til du besvimer og får kramper . men bliv grundig undersøgt . god bedring.
  • Indstillinger
    Mange tak. Jeg skal heldigvis også til læge her på mandag og undersøges :)
  • Indstillinger
    Ikke om jeg forstår at du ikke har været hos lægen FOR LÆNGST - personligt ville jeg blive bange hvis jeg rendte og besvimede.
    Om ikke andet at din mor ikke fik dig til at få en tid da hun så det, når du ikke selv har sørget for at finde ud af hvad der er galt.

    Jeg vil også mene du skal undersøges grundigt. Jeg kan ikke lade være med at tænke på epilepsi når du siger vidt åbne øjne, opkast og kramper.

    Uanset hvad, så er det farligt at rende og falde om - det kunne lige så godt være dit hoved du havde smadret på toiletkanten i stedet for at det var toiletrulleholderen der blev smadret.

    Jeg syntes du skulle tage at holde dig LANGT væk fra alkohol.
Log in eller Registrér for at kommentere.