Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Telefon sex...

Redigeret 9 juni, 2011, 17:34 i Seksuel debut
Ved et tilfælde finder man en sød fyr som man taler og sms`er med over en tid. Pludselig begynder man at have mobil sex uden overhovedet at have set hinanden...Begge parter er gift. Er det det samme som at være utro ? Jeg ved godt at i "alm. forstand" er det ikke, det er psykisk.....Hvordan ser andre på det ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Se på det sådan her; ville du opfatte det som utroskab hvis din mand gjorde det du gør, med en anden kvinde?
  • Indstillinger
    Enig i ovenstående.

    Der findes ikke noget regelsæt - vi er alle forskellige.
  • Indstillinger
    Ja der er jo ingen faste regler som man skal leve efter, men du bliver nød til at mærke efter om det er nogen du synes er acceptabelt i jeres forhold.
    Jeg tror alle kender til at det kan være dejligt med bekræftigelse når man er ude, men man skal også kunne se min partner i øjnene igen.

    Det er nok vigtigere for dig at du overveje hvad fremtiden bliver, end hvorvidt du mener det er utroskab eller ej, så som:
    Kan du gøre noget for at genfinde den samme spænding hos din partner? Hvad skyldes at du søger anden kontakt? Har I nogle problemer som I skal have bearbejdet eller sætte ord på?

    Jeg synes desværre at mange tager den "lette" løsning når tingene ikke går så godt, og bevæger sig hen på en ny og spændende grund, frem for at tage ansvar for sig eget forhold og ligge energien der.

    Hvis I ikke har nogen regler om at I gerne må se andre/flierte, synes jeg du skal fokusere på dit forhold og droppe alt kontakt til flirten, så du ikke blander andre følelser ind i det.
Log in eller Registrér for at kommentere.