Hjem Ældre Åben debat for ældre

Er ganske overrumplet

Redigeret 30 maj, 2011, 08:14 i Åben debat for ældre
Efter mange år med pasning og pleje af min syge mand og hans mor, som begge døde på samme dag og samme tidspunkt, er livet vendt tilbage.
Jeg har en nabo, som gennem flere år, har haft "et godt øje" til mig, og han kom lige efter min mands død og tilbød sin hjælp med haven. Jeg er meget glad for hans hjælp, og jeg begyndte at synes vældig godt om ham.
Det er så endt med, at vi er begyndt at have sex. Jeg er ganske overrumplet. Jeg var overbevist om, at den side af livet var slut for flere år siden, og accepterede det som værende sådan.
Jeg havde aldrig forestillet mig, at jeg i en alder af 67 år skulle opleve det så intenst. Jeg har ikke brug for hverken hormontilskud eller glidecreme, jeg bliver ligeså våd som før i tiden.
Lige nu er livet dejligt.

Kommentarer

  • Åh, hvor skøn læsning.

    Jeg har en god bekendt, som i en alder af 70 år - efter at have været enke en tid - også fandt varmen og kærligheden igen, så selvfølgelig kan det lade sig gøre, når bare man er åben for det.

    De varmeste tanker til dig; jeg bliver både varm og glad over at læse et sådant indlæg.
Log in eller Registrér for at kommentere.