Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lidt specielt problem.

Redigeret 29 maj, 2011, 17:18 i Åben debat om sex
Hej, Jeg hedder alma jensen, og har et lidt specielt problem. men ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg lå forleden og var ret så fuld, og fik nogen ustyrlige sexuelle lyster. Jeg plejer at bruge forskellige ting når jeg får disse lyster, såsom banan, agurk og lign. Men desværre havde jeg ingen af disse ting til rådighed, eftersom jeg sad til en børnefødselsdag, og havde fået lidt for meget at drikke.
Så jeg blev nød til at tage hvad jeg kunne, så jeg fandt en af disse såkaldte PartyPølser. Jeg smuttede ud på toilettet, og blev så lidt i tvivl om jeg skulle prøve. Jeg elsker anal, men det kan tit være lidt for stort, og da jeg så at partypølsen var mindre end mine tidligere forsøg, valgte jeg at prøve den i numsen. Men det var der det gik galt, efter jeg havde kørt den i knap 10 sekunder knækkede pølsen oppe i mig, og jeg havde stort besvær med at få den ud igen, endelig efter en god toilettur, og en masse sveske juice fik jeg pølsen ud.
Derefter har jeg haft så pokkers ondt bag i, og det har kløet helt sindsygt. desuden kommer der gullige væsker/substanser ud. Hvad skal jeg gøre?

- Hilsen Alma Jensen.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja, dit problem er vist ret specielt. Det lyder som om, at du har fået en infektion. Hvilket nok betyder, at du kan blive nødt til at gå til lægen. Der kan være blevet noget tilbage af pølsen, som måske simpelthen er gået i forrådnelse.

    P.S.: Jeg undrer mig virkeligt over, at man drikker sig fuld til en børnefødselsdag. Det er i min verden bare IKKE okay.


    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Jeg ved det ikke er iorden, men kan af og til få lyster til både alkohol og sex, som er yderst svære for mig at styre.
  • Indstillinger
    Kære Alma

    Når man ikke kan styre sine lyster og drifter og har så pludselig og voldsom trang til alkohol og sex, så er det tegn på, at man nok ikke har det særligt godt med sig selv.
    For mig lyder det som om, at du nok kunne have gavn af at tale med en psykolog eller terapeut.


    KH Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.