Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Hjælp, en eller anden? Gravid?

Redigeret 22 maj, 2011, 03:03 i Åben debat om sex
Hej, jeg er en pige på tretten snart fjorten, der havde et uheld med min et år ældre kæreste, vi havde sex også røg kondomet af lige da han skulle til at komme, han nåede lige at komme inden han fik den ud.
Den tredje dag efter havde jeg taget tre p-piller, (som jeg har fået på recept af min læge pga. menstruationssmerter, men jeg var ikke begyndt på dem endnu.) som min læge havde sagt ville være det samme som en fortrydelsespiller. Efter ca. tre dage til en uge begyndte jeg at bløde selvom det var omkring 10 dage før jeg skulle, så stoppede det efter ca. 3 dage, og her i tirsdags begyndte det igen.
Jeg er med på at det sikkert er fordi pillerne jeg tog kan have gjort det, men her i går havde jeg spist en gulerod der smagte meget sød og god, men efter jeg havde spist den fik jeg kvalme og kastede op, og jeg har ikke allergi. Kan jeg være gravid? Hvad er symptomerne når der kun er gået 2-3 uger? Hvad skal jeg gøre, jeg håber virkelig I vil hjælpe.

Kommentarer

  • du skal gå til din læge og blive undersøgt ---den bedste medicin er at få klarhed på dit problem ---
    du skal ikke vente for længe ---det er for tidligt at få barn når man er 13 år --
    så selv om det er svært skal du gøre noget ved det ---måske en abort --
  • Som du selv er inde på, så er det denne voldsomme hormonpåvirkning, der har givet dig disse blødninger på den måde. Det er givet også denne påvirkning, der har gjort, at du blev dårlig med kvalme og opkastning.

    Du skal nok regne med at en eventuel graviditet også er blevet afbrudt på denne måde.

    Men - det er ret så stærke sager, så derfor er det ikke en løsning, du skal ty til ret mange gange i dit liv.

    I må øve jer i at få det kondom rigtigt sat på, så det ikke falder af undervejs.

    I øvrigt finder jeg, at det er en meget dårlig ide, at en så ung pige skal have p-piller p.gr. af menstruationssmerter. Du vil have mange gange bedre af at få en henvisning til en fysioterapeut, der kan lære dig nogle gode afspændingsøvelser, du kan foretage, når det gør ondt.
Log in eller Registrér for at kommentere.