Hjem Hjerne og nervesystem Epilepsi

Vil du fortælle om din epilepsi til mig?

Redigeret 7 maj, 2011, 14:55 i Epilepsi
Kære alle jer med epilepsi,

Som katten82 skriver i sit indlæg kan det nogle gange være en stor hjælp at høre ligesindedes tanker deres sygdom.

På Netdoktor vil vi derfor gerne en interview-artikel med en person, som har epilepsi. Artiklen skal blandt andet handle om, hvilke udfordringer epilepsien giver i hverdagen, og hvilke tanker sygdommen sætter i gang.

Har du lyst til at fortælle om din sygdom, så skriv til mig. Jeg hedder Sille og er redaktør på Netdoktor. Min mailadresse er: sr@netdoktormedia.dk

God sommer til jer alle.


Bedste hilsner
Sille Kristine Rasmussen,
Redaktør på Netdoktor

Kommentarer

  • Det undrer mig der ikke kommer nogle svar fra forhenværende epilepsi patienter. Deres erfaringer kunne være en stor støtte for dem der har det nu. Jeg er forhenværende.
  • min epilepsi er så slæm at jeg er nød til og gå med hjelm 24 7 heletiden hilsen bo
  • min epilepsi er så slæm at jeg er nød til og gå med hjelm 24 7 heletiden hilsen bo
    hvad skal jeg gøre
  • Jeg er studerende på HF, og har epilepsi. Det er ikke rart, men det kan ikke behandles, da jeg har narkolepsi anfald oveni. Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal stille op, da jeg får anfald flere gange hver dag. Forleden talte jeg det til 14.. Dog er det noget tid siden jeg har haft et stort krampeanfald, men jeg lider af det, der hedder Juvenil Myoklon epilepsi, altså hvor jeg får pludselige muskelkramper og ryk, og de anfald bliver mere og mere kraftige. Jeg var ved, at falde ned af stolen den anden dag, fordi jeg blev forskrækket af, at det var så voldsomt.
    Det er ikke sjovt at føle sig anderledes. Føler mig virkelig alene med min epilepsi.
    Min epilepsi ville jeg meget gerne have været foruden, da tanken om, at det ikke er til at behandle sådan uden videre, piner mig..
  • Jeg har haft epilepsi, men ikke mere. Men, jeg kan ikke tåle bestemte ting, det kan mærkes i hovedet. I øjeblikket er det den annonce man ser her på netdoktor.
    Locobase, hvor man på begge sider ser en der klør sig. Medens jeg læser det i midten ser jeg disse fingre bevæge sig op og ned ude i siderne og jeg kan mærke, det går ikke.

Log in eller Registrér for at kommentere.