Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Normal størrelse og tykkelse penis?

Redigeret 26 oktober, 2017, 18:11 i Mandlige sexproblemer
Jeg er en dreng på 15 år, og jeg er ret nervøs for at min penis er lille i forhold til min alder, Den er 16 Cm i længden og 13 i omkreds. jeg ville blive ret glad hvis jeg kunne få at vide om det er meget småt :)
«1345

Kommentarer

  • Det virker fuldstændig normalt, så tag du det helt roligt.

    Husk en kvindes skede er ca. 12 cm dyb, så der er "noget" at tage af; du vil sagtens kunne udfylde hende.
  • Jeg har skrevet forkert.. Den er 17cm og 14 i omkreds det må du undskylde..
  • Det var dog helt forfærdeligt, at du ikke fik målt ordentligt første gang. Hvor har du dog haft dine tanker???

    :-) :-)
  • haha jaa, Det kan jeg ikk lige fortælle :D
  • hej, jeg er en 14 snart 15 årig dreng. jeg er ikke ret høj, er 1.65 ca. jeg har haft det dårligt med at jeg er den langsomst udviklede i min klasse, har ikke hår under armene (ØVV) men hår det andet sted (jo heldigvis) men jeg har været bekymret over min str. fordi folk i min klasse, siger de har en på 18-20 cm! ( shiiit en kæmpe .. ) men min er altså kun 13-14 cm og ca. 13 i omkreds :-( har haft 2 muligheder for at have sex, (spændende) men tør ikke pga. den lille str. :-( hvad gør jeg??

    tak på forhånd.
    hilsen den uheldige!
  • Hej uheldige,

    Først og fremmest, der er ikke noget galt med dig. Det er forskelligt hvornår drenge går i puberteten, og hvor store deres pikke er. Eftersom du er gået lidt sent i puberteten (lyder det til), er der ingen problem i, at din "kun" er 13-14 cm. på nuværende tidspunkt, det tror jeg er helt normalt. At de andre praler med 18-20 cm skal du ikke tro på - nogen har måske, men der vil sikkert være en spredning mellem 15-20 cm.
    Mht. sex er det vigtigste, at du har det godt med dig selv. Hvis du accepterer at du ikke er helt udviklet endnu og den derfor ikke er så stor, ja så kan det sagtens lade sig gøre. Skammer du dig over din tissemand skal du vente til du har selvtilliden i orden, ellers bliver det en dårlig oplevelse! Men du har som sagt ikke noget at skamme dig over, så bare klø på!
  • Hej i har ikke noget at skamme jer over. jeg er en dreng på 17 år. og jeg tør sgu godt sige jeg ikke er den mest veludrustede min pik er 13 i længde og 13 i omkreds:)
    man skal ikke skamme sig over størrelsen, jo nogle gange, men med de oplevelser jeg har haft har pigen aldrig brokket sig. hvis bare du ikke gør og gør dig meget større end du er. og hvis hun er glad nok for dig er hun ligeglad :)

    Hilsen. den halverfarne :)
  • Hej jeg er en dreng på 14 snart 15 år. Jeg har det rigtig dårligt med mig selv da min pik kun er 10cm lang. Min stemme er ikke gået i overgang og har næsten ikke nået kropsbehåring.
    Jeg kan heller ikke sperme og det er jeg rigtig forvirret over, da alle andre drenge går og praller med at de kan sprøjde det ud i store mængder.
    jeg har også en mørkerød ring i kanten af pikhoved.. er det nået jeg skal gå til lægen med?

    Tak på forhånd
  • Svar til alle de "forvirrede" drenge, med hensyn til deres pik.
    I får lige min historie.

    Da jeg var ca 14 -15 år gammel, var min pik også ca 15 centimeter. Tænkte bare hverdag " VOKS ". Skæget var ikke kommet frem, hår under armene, var der ikke rigtig noget af og sex? Ja, følte mig flov, pga min "lille" pik.

    Nu er jeg 17 år, snart 18. Og min penis er 20 cm og vokser stadigvæk. Jeg barbere mit skæg tit, hår under armene og sex er fantastisk.

    Min pointe er, at i kan ikke regne med at jeres kroppe, er som en på 18. Når man er ca 15 år gammel, er man jo næsten lige kommet i puberteten, og nogen er måske hurtigere end andre. Selvom DU måske er den der er langsom, så bare vent. Lige pludselig er du bare vokset, over det hele.

    Jeg fik også skæg og større pik lige pludselig!
    Det er ikke noget man selv er herré over. Man må bare vente til, at man bliver lidt ældre, før man har fået det hele.
    Det er dog ikke alle der bliver lige så godt udrustet som andre. Eller får ligeså meget skæg.
    Skæg, dybere stemmer osv, er pga testosteron (det mandlige kønshormon.)
    Gå ind og læs om dette og pubertetten, hvis i stadigvæk føler i har brug for, at vide mere.

    Håber det hjalp, men min historie og viden.

    Hilsen C.
Log in eller Registrér for at kommentere.