Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Knude / hård "bule" i penis.

13»

Kommentarer

  • Hej folkens!

    Kan nu konstatere at jeg også har fået en irriterende bule/klump på højre forside af min penis lige under penishovedet, som er voldsomt irriterende når man har erektion. Den gør ikke ondt eller noget, men den irriterer mig ret meget.

    Har tænkt mig at gå til lægen snart :)

    Er der nogle fyre herinde og måske piger der kan svare mig på om bulen er betydende for samleje? Jeg tænker på om det er irritabelt under samleje, da jeg skal være sammen med min kæreste i weekenden og gerne vil forberede mig mentalt ;)

    Tak for svar på forhånd!
  • Der er næppe nogen der kan svare dig på om den er irriterende ved samleje da det er dig den sidder på. Hvis ikke den gør ondt og den ikke er stor, så vil den vel ikke genere...
  • Hej Netdoktor.
    Jeg har et par spørgsmål. Jeg var ude for en ulykke for 4 år siden. Her brækkede jeg ryggen på TH12, som nu er blevet opereret. (har ekstremt mange nervesmerter, og har kroniske smerter i ryg og mave)
    Jeg har efter operationen, haft problemer med det sexuelle. Min penis har en brændende fornemmelse, og der komme lidt blod ud med erektionen, som er meget sviende.
    Nu havde vi så lyst til hinanden i nat, hvor jeg håbede på et godt resultat, da vi ikke har sex så meget længere pga "sygdommen"
    Så bliver "fyren" stiv, men er så "knækket" på midten, og der er smerter fra penissen. Vi kan ikke have sex pga af den meget krumme fyr.

    Hvorfor kommer der sådan et knæk så pludseligt?
    Jeg skal til urologisk undersøgelse i Århus, skal jeg drøfte dette problem med dem?

    Hilsen Michael Mogensbæk
  • Ja, naturligvis skal du det - det er endda den rigtige afdeling.
  • Jeg har samme problem, er der nogle der har fået af vide hvad det er?
    Og om der er noget ens læge skal kigge på?
  • Jeg havde også en bule på venstre side af penis for cirka 2-3 år siden ,,efter en måned gik den væk..Den føltes lidt ligesom en Indvendig bums bare uden at gøre ondt, også på en ærts størrelse.,,Jeg lod den bare være i en månedstid og lige pludselig var den væk!! Og min penis er fuldstændig ret lige..

    Nu gik jeg ikke til lægen...(Hader også at henvende hos min egen læge)

    Men gør det, for en sikkerheds skyld .. Bare bid pinligheden i jer,, Tænk på hvad han eller hun ser på til dagligt ,, Der er nok en del andre lidelser så er mere ubekvemte..
  • Hej allesammen.

    Jeg opdagede det på meget kort tid.
    Jeg var blive blevet klippet af min mor og vær derefter på vej i bad.
    Der var ingen ting eller noget. Jeg gjorde det teenagere nu gør når de har stå dreng. Jeg blev færdig med badet og bum. Så var den hævet. Fuldstændig som i siger, hævet i den ene side. Ingen smerter eller kløen. Bare hævet. Men jeg har så opdaget at der er noget der godt kunne ligne et lille stil fra et dyr. Meld venligst tilbage med svar fra jeres læge.
  • Mondor’s syndrom i penis.

Log in eller Registrér for at kommentere.