Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

stadig atypiske celler efter keglesnit??

Redigeret 21 april, 2011, 19:35 i Kræft i underlivet
Hejsa.
Jeg fik taget celleskrab i januar og fik svar at jeg havde lette forandringer. Blev sent videre til skejby for at få dem undersøgt nærmere, dette blev bl. andet gjort ved biopsier og undersøgelse. Fik svar at jeg havde svære forandringer og at jeg skulle have lavet et keglesnit. Dette fik jeg gjort i maj og var i starten af denne måned til min første kontrol efter oprationen. jeg er igang med at få vacinen og skal have sidste dosis på fredag. I onsdags fik jeg svar på kontrolen og den viste at der stadig var atypiske celler og skal til kontrol igen om 3 mdr. jeg er nu bare blevet lidt nervøs, for jeg havde forventet at forandringerne var væk, nåår jeg nu både er blevet opereret og fået vaccine. er der andre der har prøvet at få dette svar efter en operation??

Håber på svar

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej...
    Læste lige dit indlæg og det er præcis hvad jeg også lige er gået igennem. Har fået keglesnit og har fået svar om at jeg har svære celleforandringer i yderkanten af det snit de lavede i selve keglen, så skal igennem en masse undersøgelser igen og nok også en operation mere :o(
    Kunne egentlig godt tænke mig at høre hvad der er sket yderligere med dig....?
    VH Lene
Log in eller Registrér for at kommentere.