Hjem Astma og allergi Astma

Salt mod hoste

Redigeret 19 november, 2011, 01:15 i Astma
Jeg har lige læst i debatemnet "Forkølelse", et par indlæg der nævner at hvis man indtager salt udtørre det slimhinderne og er bakteriedræbende. Hvad siger I til det??

Jeg har i alt fald problemer efter jeg har ligget med influenza, min astma har bidt sig godt fast, og jeg hoster en del, og med det har jeg fået rygsmerter.

Nogen herinde der har råd jeg kan have gavn af når astmaen er svær at komme af med. Jeg tager selvfølgelig min medicin og i en højere dosis, men alt det slim og hosten, det går ud over søvnen og gør jeg bare er træt og flad om dagen.

MVH

anne

Kommentarer

  • I min barndom brugte de damp til at løsne asmatisk slim med. jeg er også blevet rådet af læge at koge vand i en gryde . sætte den på bordet og tage en pose kamilete i vandet . sætte hovedet over dampen. med et håndklæde over hoved og gryde så du indånder det. Prøv det i nogle dage og se om det hjælper. Honning produkter er også lindrende . Hvis din asma er slem . må du gå til læge hvis det ikke hjælper. held og lykke
  • Hej Anne.
    Jeg bor i USA og ser af og til Dr. Oz' program, jeg ved ikke om I kan se det i Danmart.
    Jeg har asthma - men en art hvor jeg hoster meget. Rigtigt meget.
    Dr. Oz foreslog forleden i sin udsendelse at en salt inhallator med himalayask salt masek kan hjalpe.
    Jeg har lige faet min tilsendt fra "Amazon.com" til ca $ 40-, jeg synes det begynder at lette hosten, men vi far se.
    Du selv kan undersoge det: kik pa linken: http://www.himalayansaltinhaler.com/
    jeg bestilte min over Amazon.com, de sender ogsa til udlandet.
    God bedring
    Kirsten
  • Hej Kirsten

    Tusind tak for dit utrolig interessante indlæg!!!

    Nej vi kan ikke se Dr oz ved os over here :-)

    MVH

    anne
Log in eller Registrér for at kommentere.