Hjem Kvinder Åben debat for kvinder

Irritabel urinrør

2456789

Kommentarer

  • Kære Carina

    Det glæder mig virkelig meget at du har gavn af dem.
    Jeg forstår godt det du skriver, for jeg har i en periode haft det på samme måde. Man bliver så træt, træt af smerter. Og de praktiserende læger tager det ikke alvorligt.
    Jeg har en god veninde, som heller ikke kunne få hjælp hos sin læge. Lægen undersøgte hende ikke engang. Lægen sagde blot det ikke kunne passe hun havde ondt. Hun fandt en uddannet læge, der arbejder som alternativ behandler. Her har hun endelig fået noget hjælp.

    Lægerne kunne i det mindste sige: Det er noget jeg ikke kender til og hjælpe med at finde en, der kan hjælpe.

    Nå, men du skriver du har ondt i den ene side. Kunne det måske tænkes at være ømme muskler efter den omgang. Du har sikkert spændt rigtig meget.

    Det oplevede jeg selv for mange år siden. Det var en dygtig fysioterapeut der til sidst hjalp mig. Desværre skiftede hun stilling til noget bedre.

    Du kan prøve at ligge afslappet og så trykke ned hvor det gør ondt.
    Mærker du en ømhed kunne det jo være det samme, som jeg havde engang.

    Man kan ikke give massage, men man kan trykke smerterne væk. Det er selvfølgelig bedst, hvis man kan finde en fys, der virkelig forstår det.

    Du skriver intet om, hvor gammel du er . Da jeg var i begyndelsen af 40 måtte jeg begynde at bruge vagifem. De hjælper også godt på slimhinderne.


    Jeg ved ikke om du har læst, hvad jeg har skrevet om blodtryksmedicinen de sidste par år.
    Jeg var ved at "gå ud af mit gode skind" af smerter i brystet mange gange i flere år.
    Havde det ikke været for kameliadamen og andre der skrev til mig ved jeg ikke, hvad jeg havde gjort.
    "lillespir" skrev om parallelmedicin og det råd hjalp mig virkelig. Jeg havde bare fortsat nogle problemer med slimhinderne i brystet. Jeg havde blødt et par gange også, så slemt havde mine slimhinder det.