Hjem Muskler, led og knogler Whiplash (piskesmæld)

whiplash snart 2år siden

Redigeret 18 februar, 2011, 15:14 i Whiplash (piskesmæld)
Sagen er den at for snart 2 år siden blev jeg kørt ned, hvilket forsagede at jeg fik piskesmæld.. Hvilket vil sige at jeg det første år havde smerter konstant, ikk sådan at jeg ikk kunne holde ud at lave noget.. Men nu er det snart 2 år siden og det er generelt blevet værere, jeg er konstant stiv i nakken og den er helt hård i venstre side, jeg får smerter nede i lænden..

pointen er om jeg ska søge læge nu igen, da jeg er træt af det.
jeg tager dagligt 2 pamol og 1 ibumetin og det hjælper ikk..

Kommentarer

  • Ja, jeg vil da bestemt mene, at det er en god idé at tale med din læge.

    Hvis det fortsætter, vil jeg foreslå dig at prøve noget 'alternativ' behandling. Jeg har engang læst om gode resultater med hypnose i forhold til piskesmæld. Da chokket fra sammenstøddet sidder fysisk i hele kroppen (i nervesystemet), kan det hindre bedring. Dertil er choktraumeterapi (SE-terapi) effektivt.

    Hilsen Helene
  • Helene 2

    Okay, jamen så vil jeg ringe ned til min læge

    Det har været sådan de sidste 2 måneder, hvordan kan man komme til sådan noget hypnose halløjsa
  • Man kan komme i hypnose ved at opsøge en hypnoterapeut.

    Søger du på nettet, vil der dukke rigtigt mange op. Du kan så læse på deres hjemmesider og se, hvem du finder tiltalende. Læg mærke til, at de også har en anden psykologisk eller terapeutisk uddannelse.
    Når du har fundet nogle stykker, du synes kunne være aktuelle, kan du sende dem en mail eller ringe til dem og spørge, om de mener at kunne hjælpe dig. Udfra deres svar vil du sikkert kunne vurdere, hvem du synes, lyder bedst.

    Hilsen Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.