Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

tror jeg har lungekræft og er 17 kig hurtigt venligst

Redigeret 24 januar, 2011, 08:24 i Lungekræft
hej jeg er 17 år bor i ans har røget 1 år prøvet hash en gang og det skal aldrig ske igen og har haft noget med lungerne hoster konstant i en måned ikke haft tid til at gå til lægen men nu har jeg smerte i brystet og andre steder og er virkelig nervøs for symtomerne passer præcis og kan det reddes hvis jeg nu har det virkelig nervøs

Kommentarer

  • Hejsa :)

    Prøv at lade være med at køre dig selv op.
    Du er nok bare ved at få bronkitis eller lungebetændelse - helt normalt for årstiden.
    Ring til lægen i morgen så du kan komme derop. Du skal jo lyttes på så I kan finde ud af hvad der er, og så skal du naturligvis få talt om din frygt.
  • hej jeg mener at have hørt at kræft ikke giver smerte. når du hoster og har smerte har du måske været forkølet. og fået slim i lungen . det kan være lunge betændelse . du skal en smut forbi din læge . så du evt kan få noget for det. så kan du jo forebygge at få lunge kræft ved ikke at udsætte dig selv for tobaksrøg også fra andre der ryger , hvis du en anden gang har mistanke til noget er galt med dig kan du altid ringe til din læge imellem kl 8-9 om morgenen og tale med lægen om det er noget du skal komme og få undersøgt. så behøver du ikke gå at være bange. held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.