Hjem Hjerne og nervesystem Åben debat om hjernen

Stikkende jag i baghovedet.

Redigeret 21 januar, 2011, 10:42 i Åben debat om hjernen
Hej.
Inden for de sidste to ugers tid har jeg 1-3 gange om dagen lige pludselig fået et nærmest klikkende, jagende ( og rimelig smertefuldt) stik i venstre side af baghovedet. Jeg havde Terminsprøver hele sidste uge, og min far (som er læge) mener at det er en efterreaktion pg.a. stress.
Men nu er det jo næsten en uge siden, og jeg er blevet en smule bange for om det kan være noget alvorligt?
Jeg havde hjernerystelse for et halvt år siden efter jeg fik en fodbold i hovedet, kan det have noget med det at gøre?
håber der er nogle som kan hjælpe mig eller måske har prøvet noget lignende?
hjælp!
Hilsen Amalie.

Kommentarer

  • du er så heldig at du har en læge i familien hvorfor tror du ikke på det han siger ---du har haft hjerne rystelse --fik du behandlet den --korrekt --så det ikke er efterveer fra dem ----

    hvad anbefaler din far --der skal gøres ved din hoved pine
  • Hej jeg har stress nu og har det på samme måde som du beskriver. det kommer pludslig med kraftig smerte ind i siden af hjernen fra baghoved til siden af hovedet , hvor det tager syn på øjet og får snurrende fornemmelse ned i arm og ben og føler man falder af stolen. pludslig går det over igen men læser jeg og spiller spil kommer det igen i hovedet . men gå til din læge hvis det bliver ved så kan du få noget der hjælper at holde det nede. jeg har fået medicin mod mit. du skal huske at hvile i løbet af dagen . Vagtlægen sagde til mig at anfaldene ikke er farlig , men ubehagelige at få . lyt til hvad din far siger. hvis ikke må du tage hen til din egen læge, god bedring
  • Få undersøgt om det kan være migræneanfald de symtomer er også jag i hovedet , dette er tilfælle for mig den ene læge siger stress og overlægen siger det er migræneanfald. jeg ved ikke hvad dit er . men du kan spørge om du kan have det. har du tit hovedpine. kærligst
Log in eller Registrér for at kommentere.