Hjem Hjerne og nervesystem Hovedpine og migræne

Vedvarende Hovedpine ?

Redigeret 7 januar, 2011, 09:53 i Hovedpine og migræne
Jeg har i løbet af ugen haft konstant ondt i hovedet, har sovet utrolig dårlig men er stadig bange for der er et eller andet galt med mig ? Håber der er nogle der kan hjælpe mig :-) Med venlig hilsen Tobias

Kommentarer

  • Thobias--nu er vi ikke læger her hvor du skriver ----men vi kan give dig råd---MIT RÅD ER DU SKAL GÅ TIL DIN LÆGE OG FÅ DET UNDERSØGT----
    det er forhåbentlig ikke alvorligt ---men det er altid godt at blive tjekket og du skal ikke vente i flere dage ---hvis du ikke plejer at have så lang tid ondt i hovedet----
  • dit indlæg står 2 steder --det er lidt rodet ---men jeg håber du søger læge for din hovedpine ---
  • Ja det var en fejl :) - men min læge kunne ikke rigtig svare mig på hvad det var, men hun kunne sige at det ikke var "Alamerende", det kunne måske være spændinger i nakken osv pga. jeg har ligget dårligt og uroligt ? Men skulle måle mit blodtryk over 3 dage og derefter vende tilbage.
  • Det kan sagtens være spændinger, så jeg vil da foreslå dig, at når du kommer til læge igen mht. dit blodtryk, så er det måske en ide at bede om en henvisning til en fysioterapeut, der kan lære dig nogle gode afspændingsøvelser, og måske kan du også tale med terapeuten om dine arbejdsstillinger f.eks ved computeren.
Log in eller Registrér for at kommentere.