Hjem Hjerne og nervesystem Hovedpine og migræne

Hovedpine dagligt i 3år?

Redigeret 26 december, 2010, 01:54 i Hovedpine og migræne
Jeg døjer med hovedpine dagligt, har været til lære for 2 måneder siden og hun sagde jeg skulle henvende mig til en øjenlæge.
Det gjorde jeg så, men der var intet i vejen.
Jeg henvendte mig også til en hypnoterapeut, men det hjalp intet.?
Jeg drikker det jeg har behov for at slukke min tørst, og jeg dyrker dagligt motion.
Så jeg ville spørge om i evt. har nogle tip, hvordan jeg kan undgå at sluge 3 panodil dagligt og hvordan jeg kan undgå at være sløv? (;

KH
Malou

Kommentarer

  • Jeg har skrevet flere gange før, hvordan jeg slap af med en daglig hovedpine, plus migræne en gang om ugen.
    Om det så kan hjælpe dig også ved jeg ikke.
    Jeg begyndte at tage levertran med A og D vitaminer. Det fjernede migrænen og hjalp måske også på hovedpinen.
    Et råd som jeg fik i udlandet og ikke troede på i begyndelsen, men tænkte det ikke kunne skade at prøve og det var jo billigt.
    En fysioterapeut fjernde min hovedpine. Jeg havde infiltrationer i underlivet, nakke, skuldre og omkring kæben.
    Smerterne omkring kæben kommer af min kæbes bygning, siger min tandlæge. Så der skal massage til engang imellem, fordi jeg spænder og det kan ikke undgås.
    Andre smerter, som også gav hovedpine stammede fra mit ene ben, som er en smule længere end det andet. 6 mm.
    Det trak ryggen og underlivet skævt og var skyld i infiltrationer og stærke smerter.
    Efter alt dette er blevet afhjulpet er jeg næsten helt fri for hovedpine. Migræne har jeg aldrig mere.
    Det var ikke lægen, som fandt ud af disse ting. Det var en fysioterapeut og min tandlæge.
    Ikke engang på rigshospitalet kunne de finde årsagen, hvor jeg blev henvist til af min praktiserende læge på grund af smerterne.
    Kæben var det som sagt min tandlæge, der vidste noget om. Så alt i alt flere ting, som sammenhængende også gav mig ulidelige smerter i hovedet.
Log in eller Registrér for at kommentere.