Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

nyre svigt :(

Redigeret 8 december, 2010, 07:36 i Nyresygdomme
hej siden jeg var 4 fik jeg en nyre sygdom den er meget sjælden har ligget på sygehuset i næsten 8 år det hele ved min sygdom er forkert det væv der sidder om nyrene er gået i stykker fik en ny en men gik 4 dage så gik den os ud så lever bare af pilller, er nu 19 år idag og det sidste års tid har jeg ikk taget nogel af mine piller da jeg syndes der bare kommer noget nyt begynde at få en del kalk i min krop for 3 år siden, kan godt mærke jeg ikk har det godt mere men kan ikk komme igang igen kan måske skyldes mine forældre aldrig har bagget mig op med min sygdom skal rigtig til kontrol en gang om ugen men har ikk været der i over et år nu snart, får dog tit breve derfra men hvergang jeg har været derover vil de ha mig indlangt og vil jeg på ingen måde har mistede mange venner pga jeg har det som jeg har! har os et meget højt blodtryk så bliver hurtig sur over intet eller os bliver jeg bare kørt helt ned og bliver dybt ulykkelig har haft 2 plod propper vil gerne komme igang igen men kan ikke tag mig sammen :( og jeg har endelig aldrig fået afvide hvad jeg må og ikke må jeg går rigtig meget i byen og min nyre psocent er meget lavt :(

Kommentarer

  • Indstillinger
    hej jeg synes du for din egen skyld . skulle kontakte din læge og sige du gerne vil indlægges . og begynd og få din medicin igen . men du skal have hjælp af lægerne nu hvor du er helt holdt med at tage det. min far havde også en sjælden nyresygdom. som han skulle spise piller for ellers ville han dø af sygdommen. du bliver mere og mere svag derfor har du ikke kræfter til det som du har lyst til. hvis dine venner ikke er der for dig fordi du er på syghus . så er de ikke dine rigtige venner. du må kæmpe for dit liv. har du nogle andre der kan tage med dig på syghuset. end din mor og far. på komunen sidder der en socialrådgiver der tilhører dig . måske kan du kontakte dem og de vil hjælpe dig . held og lykke
  • Indstillinger
    hvad mener du med --at dine forældre aldrig har bakket dig op ---det virker lidt underligt ---men er du samarbejds villig med dem ---
    det virker som om du intet vil gå ind i selv ----du er jo voksen --så du skal også selv tage initiativ til din brhandling ---tag nu imod sygehusets tilbud --bliv indagt og kom i behandling igen ---
Log in eller Registrér for at kommentere.