Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg kan ikke få mit Ægteskab til at køre. HJÆLP!!!

Redigeret 6 december, 2010, 09:06 i Ægteskabsproblemer
Hej jeg er en mand på 25 år. og jeg vil godt lære at forstå min kone. jeg er går fra hinne ande. men vi prøver at få det til at køre igen. og det vil jeg godt. for jeg ha også mit fej. dem vil jeg godt prøver på at laver om på. er der nogle der kan fortælle mig hvad jeg skal start med at gør. for jeg har en datte på 4 år. jeg har være sammen med min kone i 7 år og det vil jeg ikke bare smide væk!!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Der er næppe andre end hende der kan fortælle dig hvad hun har brug for fra dig.
    Held og lykke.
  • Indstillinger
    men kan jeg for lang noget af hin. for når hun sige at hun vil godt ha at vi skiver til hinne ande hvor vi er. men ikke skiver det. hvad skal jeg gør. for jeg skiver hvor jeg tage henne men det gør hun ikke. og vi jeg spøve hvad hun skal i dag. så sige hun ikke nogle bare være hjemme. men jeg føle at hun går og lyver for mig helle tid. og det har jeg sage til hin.
  • Indstillinger
    Jeg kan se, at det er svært for dig at udtrykke dig på skrift. Derfor skal I ikke skrive til hinanden, men prøve at sætte jer sammen og få talt igennem, hvad det er, der er gået galt.

    Hun skal fortælle, hvad hun har det dårligt med, og du skal lytte - og du skal fortælle, hvad du har det dårligt med, og det skal hun lytte efter. Det med at lytte til hinanden - uden at afbryde - skal I simpelt hen aftale først. Og så skal i øvrigt også huske at fortælle hinanden, hvad I har det rigtigt godt med, og måske hvorfor du eller I synes, der skal arbejdes på at redde jeres forhold.

    Det, der går galt i de fleste parforhold er, at man simpelt hen ikke taler sammen, om det der virkelig betyder noget. Selvfølgelig kan man forlange af hinanden - men ikke uden også at give.

    Måske det vil være en rigtig god ide, om I besøger en parterapeut, der kan hjælpe jer på vej.
Log in eller Registrér for at kommentere.