Hjem Hjerne og nervesystem Hovedpine og migræne

konstant hovedpine + svømning

Redigeret 2 december, 2010, 15:10 i Hovedpine og migræne
Hej
jeg har været så uheldig at være kørt galt, lægerne siger at jeg har sprunget noget i min venstre nakkemuskel, der gør at jeg vil have en konstant hovedpine de næste 14 dage.

her kommer mit dilemma så, for jeg svømmer 3 gange i ugen, og tænker på om det er smart at svømme, men har heller ikke lyst til at bryde mit mønster, da det har taget mig meget tid at tage mig sammen til at svømme.

nogen der ved om det er godt eller skidt at fortsætte med at svømme, selvom jeg har den konstante hovedpine?

hilsen mig

Kommentarer

  • Jeg vil mene, det vil handle temmelig meget om præcis hvilken skade du har, og hvad slags svømning du foretager, så det kan kun den læge, der har undersøgt dig kunne svare på.

    Umiddelbart vil jeg mene, det er rigtigt godt at dyrke noget motion, og det vil sikkert også være godt, hvis du kan lave nogle øvelser i saunaen, hvor kroppen bliver godt varm, men du bør helt sikkert sikre dig med din læge først, og der få at vide, hvad der er det bedste for lige præcis dig og din situation.
  • Hej med dig.

    Jeg forstrakte engang noget i min ryg efter en bilulykke.
    Der fik jeg at vide, at jeg de første 48 timer ikke måtte røre ved det eller overbelaste det, men at genoptræningen kunne starte derefter, så længe jeg var opmærksom på, at det ikke gjorde meget ondt imens og slet ikke måtte ondt en halv time og længere tid efter træningen.

    Måske det samme gælder som dig.
    Hvis du er meget i tvivl, synes jeg, du skal overveje at ringe til lægen og spørge.

    God bedring,
    Oktober
Log in eller Registrér for at kommentere.