Hjem Lunger Åben debat om rygestop

Når man nu er stoppet..

Redigeret 5 oktober, 2010, 09:12 i Åben debat om rygestop
Jeg er stoppet med at ryge 1/2 2010 og har altså ikke røget i 8 måneder nu.
Trangen melder sig af og til, men den er hurtig væk igen og bestemt til at håndtere.
Meeennn, jeg har da aldrig haft sådan en åndenød og aldrig har mit hjerte da banket så hårdt! Jeg føler nærmest jeg er dårligere stillet end da jeg røg. Jeg føler mig ihvertfald ikke mere rask eller sundere.
Og så melder de grimme tanker sig, har man måske et problem med hjertet efter 30 års rygning? Forsnævringer måske?
Er der andre X-rygere der kender til dette trælse problem, så ville jeg gerne høre fra jer.

Mvh
SGE

Kommentarer

  • Det gør jeg ikke - men hvorfor i alverden tager du ikke til lægen og får tjekket lungefunktion og hjerte?
  • Jeg er skam på vej, har en tid i denne uge. Men ville bare lige høre, om der var nogen herinde der var bekendt med den slags.
    Ikke andet..
  • jeg har været røgfri lige så længe som dig og havde røget i over 40 år,men dit nye problem kender jeg ikke til bortset fra at jeg ikke føler nogen ændring i min helbredstilstand som var god før mens jeg røg og osse er god nu,--jeg ved ikke om det gør nogen forskel at jeg altid har motioneret ret meget ,- jeg bruger stadig nicotintyggegummi 2 mg og vil også på et tidspunkt stoppe med det fordi jeg tror at det bare er den gamle vane med at putte noget i munden som jo før var cigaretter, -nogle siger at det bare er fra den ene vane til den anden men jeg er ligeglad med det, da det er meget lettere og ganske givet også sundere end cigaretrøg i lungerne.
    Mvh og held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.