Hjem Muskler, led og knogler Whiplash (piskesmæld)

gammel piskesmælds skade !

Redigeret 19 august, 2010, 10:56 i Whiplash (piskesmæld)
Jeg kørte for 2 år og 3 måneder galt i min bil, jeg væltede ned af en skrænt under en undvigemanøvre.
men jeg kom ikke til læge før to en halv måned, efter da min egen læge var gået på pension, og vi ikke lige kunne anvises en ny.
jeg klagede over smerter i arme, nakke, bryst og hoved. men lægen gav mig bare besked på at tage den med ro, jeg har siden været ved lægen talrige gange siden, hvor de har givet mig gigt medicin, og nogle gange penecilin for det kunne da være at der sad noget på lungerne.
men min tilstand blev bare mere og mere dårlig. så for ni måneder siden faldt jeg om her hjemme, og den tilkaldte vagtlæge mente at jeg havde en blodprop i hjertet, da jeg jo havde ondt i brystet og i armene, det havde jeg så heldigvis ikke. men jeg kom i behandling ved en anden læge, som er overbevist om at det er piskesmælds gener fra min ulykke som genere mig, og det mente fysiaterapeuten også . men da jeg blev under søgt af en reumateolog og en nerolog, siger de begge at jeg har god nok alle symptomerne, MEN hvis det er piskesmæld så skulle jeg have søgt læge med det samme, så derfor kan det ikke være piskesmæld ! og den konklution greb mit forsikringsselskab omgående og afviste mig.
Jeg søger efter andre sager hvor man har pådraget sig piskesmæld, men først er kommet i behandling senere

Kommentarer

  • Prøv at kontakte en advokat og spørg hvad det koster at rejse en ulykkeerstatningssag ved din ulykkesforsikring. Eller spørg din egen læge om han kan give en henvisning til en neurolog. Du må jo have en skade på din bil eller hvad? Er der en anden part involveret og er sagen blevet meldt til politiet for 2 år siden?
  • Jeg ved godt, at det ikke er det, dit indlæg handler om, men jeg har hørt, at hypnose kan have en gavnlig effekt på piskesmæld. Her har det givetvis ikke betydning, at det ikke blev behandlet med det samme.

    Hilsen Helene
  • Tak for jeres indlæg.
    forsikringen betalte for en temlig skadet bil uden at kny, men de vil ikke acceptere at jeg fejlernoget selv om læger og fysiaterapeuter siger at der er en direkte sammenhæng, med hensyn til neurologen "så tror han ikke på piskesmæld" og det har forsikringen taget til sig. jeg har været i kontakt med advokaterne hjulmand og kaptajn som bliver anbefalet af piskesmældsforeningen, men hun ville have et kontant forskud på 25000 kr før hun ville kikke på sagen for mig, så det opgav jeg, jeg har anket mine forsikringsafgørelser til ankenævnet for forsikring og har i dag fået besled om at de har taget sagen op.
    Med hensyn til hypnose så har jeg prøvet det iforbindelse med en tvungen kommunalt syge aktivering, og det hjalp mig ikke, jeg har også prøvet 10 gange akupunktur og zoneterapi og healing og klog kone. kort sagt næsten alt uden held,
    så lige nu venter jeg på at skal i en ny arbejdsprøvning da de første 15 uger ikke fik mig rask meldt
Log in eller Registrér for at kommentere.